همبازی شدن مگان فاکس و همسرش در اولین فیلم مشترک خودشان به نام Dakota


مگان فاکس (Megan Fox) و همسرش برایان آستین گرین (Brian Austin Green) در اولین فیلم مشترک خودشان همبازی خواهند شد. فاکس که در فیلم‌های Transformers «تبدیل شوندگان» ساخته‌ی مایکل بی...

همبازی شدن مگان فاکس و همسرش در اولین فیلم مشترک خودشان به نام Dakota

مگان فاکس (Megan Fox) و همسرش برایان آستین گرین (Brian Austin Green) در اولین فیلم مشترک خودشان همبازی خواهند شد. فاکس که در فیلم‌های Transformers «تبدیل شوندگان» ساخته‌ی مایکل بی (Michael Bay) حضور داشته و گرین که در سریال Beverly Hills, 90210 «بورلی هیلز، ۹۰۲۱۰» بازی کرده در فیلم اکشن خانوادگی ماجراجویی مهیج Dakota به تهیه‌کنندگی آندره‌ا لروولینو (Andrea Iervolino) و مونیکا باکاردی (Monika Bacardi) همبازی خواهند شد. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

کرک هریس (Kirk Harris) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد، که حاصل همکاری دوباره‌ی سازندگان فیلم خانوادگی ماجراجویی Bernie the Dolphin «برنی دلفین» و دنباله‌ی آن است.

فیلم Dakota داستان کیت (با بازی فاکس) زن بیوه‌ای را روایت می‌کند که همسرش را در جنگ افغانستان از دست داده و همراه دخترش تلاش می‌کند مزرعه‌ی خودش را حفظ کند در حالی که سرپرستی اداره‌ی آتش‌نشانی محلی را هم برعهده دارد. سربازی (با بازی گرین) وارد زندگی او می‌شود که می‌خواهد بهترین دوست همسر فقید کیت یعنی سگی به نام داکوتا را به او تحویل دهد.

فاکس و گرین همکاری‌های زیادی با هم داشته‌اند اما تاکنون با هم همبازی نشده بودند. البته گرین در فیلم کمدی How to Lose Friends Alienate People «چگونه دوستان را از دست بدهیم و مردم را با خود بیگانه کنیم» حضوری افتخاری داشت که فاکس، سایمون پگ (Simon Pegg) و کرستن دانست (Kirsten Dunst) در آن حضور داشتند.

Hollywood Reporter

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

همبازی شدن مگان فاکس و همسرش در اولین فیلم مشترک خودشان به نام Dakota

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند