اجرای 57 برنامه ویژه نیمه شعبان در سیستان و بلوچستان/برگزاری همایش «همنامان»


اجرای 57  برنامه ویژه نیمه شعبان در سیستان و بلوچستان/برگزاری همایش «همنامان»

حجت الاسلام شهرکی با اعلام پیش بینی 57 عنوان برنامه برای ایام نیمه شعبان در استان سیستان و بلوچستان، گفت: برگزاری همایش «همنامان» ویژه دارندگان اسامی حضرت مهدی(عج) و مادرشان، عیادت از بیماران و ویزیت رایگان ازجمله این برنامه هاست.

حجت الاسلام «موسی شهرکی» در گفت وگو با خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، در مورد فعالیت های بنیاد مهدی موعود(عج) سیستان و بلوچستان در ایام نیمه شعبان، اظهار کرد: امسال به مناسبت دهه مهدویت، ۵۷ برنامه در سطح استان پیش بینی شده و به مرحله اجرا می رسد. برنامه های ما برای تمامی اقشار بوده و در مساجد و دانشگاه ها با رویکرد معرفتی اجرا می شود.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: این فعالیت ها شامل همایش های متعددی با موضوعات و عناوین مختلف است، برای مثال همایش بزرگ «مهدی یاوران» جهت تجدید عهد و بیعت با امام زمان(عج)، با حضور نماینده ولی فقیه از ساعت ۹:۳۰ صبح روز شنبه، ۳۱ فروردین برگزار می شود.

وی افزود: همچنین، شنبه، ۳۱ فروردین ماه همایش «ولایت فقیه و کارکرد آن در عصر غیبت» در شهرستان زابل و همایش «موعودباوری در بیداری اسلامی» در شهرستان «دلگان» برگزار می شود.

حجت الاسلام شهرکی تصریح کرد: علاوه بر این، برنامه های ویژه ای برای آموزش و پرورش نیز در نظر گرفته ایم از جمله اینکه امسال برای نخستین بار در آموزش و پرورش، در ۱۰ آموزشگاه ابتدایی و متوسطه نوبت اول، همایش جشن منتظران را برگزار می کنیم که در واقع یک جُنگ مهدوی معرفتی است.

وی اضافه کرد: برگزاری مراسم باشکوه دعای ندبه، همایش «جوانان منتظر» در سالن ورزشی امام علی(ع) استان، پیاده روی خانوادگی که معارف مهدوی طی آن به مخاطبان ارایه می شود نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده است؛ همچنین، مسابقات مختلف از جمله ورزش های پهلوانی در زاهدان به مناسبت نیمه شعبان شنبه، ۳۱ فروردن ماه برگزار می شود.

مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) تاکید کرد: از دیگر فعالیت های بنیاد مهدی موعود(عج) در استان سیستان و بلوچستان برگزاری همایش «هم نامان» است که از جنوب تا شمال استان را شامل می شود، این همایش با همکاری ستاد جشن های شعبانیه مرکز استان و ادارات فرهنگی طراحی شده و همه کسانی که نام و القاب حضرت مهدی(عج) و یا القاب مادر بزرگوارشان را دارند به این همایش دعوت شوند. از جمله برنامه های این همایش سخنرانی و برگزاری مسابقات متعدد است، ضمن اینکه به همه کسانی که از قبل ثبت نام کرده اند هدایایی داده می شود.

شهرکی خاطرنشان کرد: عیادت از بیماران، برگزاری جشن در خوابگاه های دانشجویی، ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان مهدوی و ... نیز به همت بنیاد برای روز نیمه شعبان پیش بینی شده است.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر