خطیب جمعه کرمان: سپاه مفتخر به پاسداری از انقلاب اسلامی است


خطیب جمعه کرمان: سپاه مفتخر به پاسداری از انقلاب اسلامی است

کرمان - ایرنا - خطیب جمعه کرمان با محکوم نمودن اقدام وقیحانه سردمداران آمریکا نسبت به سپاه پاسداران گفت : امروز این نهاد مردمی مفتخر به پاسداری از حریم ولایت و انقلاب اسلامی است .

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد شیخ بهائی در آئین این هفته نماز جمعه کرمان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی هویت همه چیز را تغییر داد، گفت: در قالب انقلاب اسلامی ملت به هویت اصلی خود برگشت و در کنار ملت، ارتش و سایر نیروهای مسلح نیز به هویت اصلی خود برای حفاظت از منافع و آرمان های ملت برگشت و سپاه افتخار دارد که پاسدار انقلاب اسلامی است.
وی گفت: ترامپ در گذشته از ملت ایران به عنوان ملت تروریست نام برده بود و حالا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گروه تروریستی اعلام کرده و عجیب است که آنها آنچه را که شایسته خودشان است به ما نسبت می دهند.
حجت الاسلام شیخ بهائی با تاکید بر اینکه خداوند متعال دشمنان ما را احمق آفریده است، اظهار داشت: دشمنان می توانستند با تبلیغات خود مردم را به سپاه و بسیج بدبین کنند و از حماقت شان زمانی این کار را انجام دادند که سپاه در خط مقدم خدمت به مردم در جریان سیل بود.
خطیب جمعه کرمان با اشاره به پوشیدن لباس پرافتخار سپاه تاکید کرد: همه ما یک صدا می گوئیم که ما ملت ایران همه سپاهی هستیم.
حجت الاسلام شیخ بهایی با اشاره به اینکه ائمه اطهار (ع) فرموده اند هر جا دیدید دو روایت به شما رسید یکی طبق نظر دشمنان و یکی خلاف نظر آنها بود، موردی را اجرا کنید که مخالف نظر دشمنان است و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرموده اند هر چه که دیدید دشمن از آن تعریف کرد، در آن بازنگری کنید.
وی یادآور شد: یک زمانی دشمن در این کشور از رنگ سبز حمایت می کرد و یک عده از دشمنان شناخته شده و افرادی نیز سبز شدند و معلوم شد رنگ شیطانی است و اما یک زمانی این رنگ سبز به رنگی تبدیل شده که دشمنان با آن مخالفت کردند و دیدید که در چند ماه گذشته دشمنان چه توطئه هایی علیه سپاه کردند.
امام جمعه موقت کرمان عنوان کرد: سپاه یک نهاد است و ممکن است افرادی در این لباس نیز اشتباه کنند و این موضوع در هر لباسی ممکن است رخ دهد و در حقیقت روحانیت، سپاه، ارتش، بسیج، دانشگاهیان و دیگر اقشار مدافعان و محافظان اسلام هستند و تبلغیات دشمن اثر نمی کند.
حجت الاسلام شیخ بهایی با بیان اینکه سیل اخیر یک امتحان، بلا و نعمت بود، گفت: این سیل از نظر خسارت های وارده به مردم یک بلا بود اما نعمت این بود که دلها را به هم نزدیک کرد.
وی تاکید کرد: قوه قضائیه باید با تدبیر رسیدگی کند که اگر در حادثه سیل اخیر کوتاهی شده حتما با مقصران برخورد شود و مسئولان باید از این تجربه گرانقدر که به آسانی به دست نیامده استفاده کرده و تصمیمات درست، دقیق، بدون تکیه به دشمن و با تکیه به نیروهای جهادی، جوانان، شرکت های دانش بنیان و در سایه منویات رهبری را اتخاذ کنند و برنامه ریزی کرده و به موقع اجرا کنند و به درستی نظارت شود.
امام جمعه موقت کرمان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، گفت: هیچ راه نجاتی به جز راه تقوا وجود ندارد و حجم سفارش ها درباره تقوا به دلیل اهمیت آن است.
وی در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت امام عصر (عج) اظهارداشت: ما منتظر حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) هستیم.
7440/ 5054

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟