عضویت نوسوادان کهگیلویه وبویراحمد درکتابخانه ها رایگان است


عضویت نوسوادان کهگیلویه  وبویراحمد درکتابخانه ها رایگان است

یاسوج- ایرنا- مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نام نویسی و عضویت نوسوادان متقاضی این استان در کتابخانه های استان رایگان است.

یاسر رحیمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حالی که نام نویسی و عضویت آموزش دهندگان و کارکنان معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و اعضای خانواده آنان در کتابخانه های این استان به صورت نیم‌ بها خواهد بود.
وی افزود: اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد آماده تأمین کتاب ‌برای نوسوادان متقاضی این استان است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسابقات کتابخوانی ویژه کم سوادان و نوسوادان این استان به زودی و با مشارکت معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می شود.
رحیمیان عنوان کرد: برگزیدگان این مسابقات در آیینی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل خواهند شد.
وی ابراز داشت: 2 طرح حلقه ‌های کتابخوانی و خواندن با خانواده با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به زودی بین کم سوادان و نوسوادان این استان اجرا می شود.
رحیمیان گفت: تفاهم ‌نامه هشت ماده ای بین اداره کل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد و معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان با هدف بهره گیری بیشتر از ظرفیت هر 2 بخش منعقد شده است.
بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 میزان باسوادی گروه سنی 10 تا 49 سال در کهگیلویه و بویراحمد 92.7 درصد است.
7535/6110

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش