مجری «تهران بیست» و همسرش مهمان «وقتشه» | عکس


مجری «تهران بیست» و همسرش مهمان «وقتشه» | عکس نوشته مجری «تهران بیست» و همسرش مهمان «وقتشه» | عکس اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

مجری «تهران بیست» و همسرش مهمان «وقتشه» | عکسمجری «تهران بیست» و همسرش مهمان «وقتشه» | عکسبهروز تشکر مجری برنامه «تهران بیست» امشب به برنامه «وقتشه» با اجرای کامران تفتی می‌آید.
ویژه برنامه «وقتشه» به مناسبت میلاد حضرت ولیعصر (عج) امشب از شبکه نسیم پخش می‌شود.
در این برنامه که دومین قسمت از فصل جدید «وقتشه» است، بهروز تشکر و مژگان رضاخواه به عنوان مهمان حضور خواهند داشت. تشکر تا به حال اجرای برنامه‌ های تهران بیست، به خانه برمی‌گردیم و … را به عهده داشته است. همچنین آیهان خواننده موسیقی پاپ آذربایجانی نیز قطعاتی را برای مخاطبان «وقتشه» اجرا خواهد کرد.
در فصل دو این برنامه آموزش مهارت‌های زندگی محوریت اصلی برنامه است که در ۵۰ قسمت روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. تصویربرداری این برنامه به همراه تماشاگران از ۲۴ فروردین ماه در دکوری جدید آغاز شده است. اتاق فکر «وقتشه» در سری جدید علاوه بر تاکید بر خانواده و ازدواج، به مسئولیت اجتماعی خانواده‌ها هم توجه ویژه داشته است.
برنامه «وقتشه» به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و اجرای کامران تفتی روزهای زوج ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۵، ۹ و ۱۵ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند