آلن پراست: مشکلات موتور رنو غیر قابل حل است


فرمول یک ایران – آلن پراست معتقد است که رنو با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که غیرقابل حل اند. مشکلات مربوط به سیستم بازیابی انرژی جنبشی (MGU-K)، رنو را تحت فشار قرار داده، به خصوص در گرندپری بحرین که هر دو ماشین رنو، دنیل ریکاردو و نیکو هالکنبرگ از دور خارج شدند و امتیازات ارزشمندی را تقدیم رقبا کردند. قهرمان چهار دوره فرمول یک می گوید که این...

فرمول یک ایران – آلن پراست معتقد است که رنو با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که غیرقابل حل اند.

مشکلات مربوط به سیستم بازیابی انرژی جنبشی (MGU-K)، رنو را تحت فشار قرار داده، به خصوص در گرندپری بحرین که هر دو ماشین رنو، دنیل ریکاردو و نیکو هالکنبرگ از دور خارج شدند و امتیازات ارزشمندی را تقدیم رقبا کردند.

قهرمان چهار دوره فرمول یک می گوید که این مشکلات ادامه دار خواهند بود اما رنو “دوباره بهترین موتور فرمول یک را خواهد ساخت”:

ما می دانیم که به حداکثر خیلی نزدیک شده ایم. مشکلات مربوط به دوام موتور گاهی اوقات غیر قابل حل اند، این قسمتی از بازی است و ما باید آن را قبول کنیم. ما دوباره بهترین موتور فرمول یک خواهیم شد.

هیچ کس حرفی در این رابطه نمی زند ولی ما اطلاعات لازم را در اختیار داریم و تمام مراحل را قدم به قدم طی می کنیم و آن را می سازیم.

آلن پراست: مشکلات موتور رنو غیر قابل حل استآلن پراست: مشکلات موتور رنو غیر قابل حل است دنیل ریکاردو

اما این تنها مشکلی نبود که پراست در موردش حرف زد، ریکاردو نتوانسته با رنو شروع خوبی داشته باشد اما جایگاه هفتم در نعیین خط و رقابت خوبش در گرندپری چین، ثابت می کند که او چند و چون کار دستش آمده و حالا درک بهتری از R.S.19. دارد. این اولین فصل حضورش در تیم فرانسوی است و جای تعجبی ندارد که با بعضی از قواعد تیم جدید آشنایی نداشته باشد.

آلن پراست هم طی صحبت هایی که با این راننده استرالیایی داشته، نشان داده که نگرانی از بابت او ندارد. آلن معتقد است که هر راننده ای با مشکلات کوچکی روبه رو می شود و در نهایت انتظار دارد شاهد پیشرفت های روز افزون دنیل باشد:

من به او گفتم، نمی توان از این اتفاقات پیشگیری کرد.

فلسفه ردبول بسیار خاص است و وارد شدن به یک تیم جدید می تواند سخت باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری