حرکت قشنگ آقای ستاره برای ستاره 18 ساله آبی ها + عکس


بعد از پیروزی دیروز منچسترسیتی مقابل تاتنهام، برناردو سیلوا که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود جایزه‌اش را به فیل فودن گلزن سیتی تقدیم کرد و گفت او شایسته‌ این جایزه است. نوشته حرکت قشنگ آقای ستاره برای ستاره 18 ساله آبی ها + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

حرکت قشنگ آقای ستاره برای ستاره ۱۸ ساله آبی ها + عکس

برناردو سیلوا و تقدیم جایزه به فیل فودن
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۸
حرکت قشنگ آقای ستاره برای ستاره 18 ساله آبی ها + عکس

بعد از پیروزی دیروز منچسترسیتی مقابل تاتنهام، برناردو سیلوا که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود جایزه‌اش را به فیل فودن گلزن سیتی تقدیم کرد و گفت او شایسته‌ این جایزه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی دیروز در هفته سی و چهارم لیگ برتر در خانه خود به مصاف تاتنهام رفت و با گل دقیقه پنجم فیل فودن به پیروزی رسید. این پیروزی سیتی چند روز بعد از حذف تلخ این تیم از لیگ قهرمانان توسط همین تاتنهام، باعث شد شاگردان گواردیولا به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر برگردند. اما اتفاق جالبی که در پایان بازی رخ داد این بود که برناردو سیلوا بازیکن سیتی که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شده بود، جایزه خود را به فیل فودن ، هم‌تیمی‌اش و زننده تنها گل بازی اهدا کرد و گفت او را شایسته این جایزه می‌داند.

فیل فودن ۱۸ساله در این بازی اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند تا مهمترین نقش را در بازگشت سیتی به صدر جدول بازی کند. اما در پایان بازی برناردو سیلوا، هافبک هجومی سیتی به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

فودن و سیلوا در پایان بازی در حال گفتگو با گزارشگر اسکای بودند و زمانی که جایزه بهترین بازیکن میدان به فودن داده شد تا آن را به صاحبش سیلوا بسپارد، ملی‌پوش پرتغالی منچسترسیتی، سیلوا، گفت:

” نه، من می‌خواهم جایزه‌ام را به فیل فودن بدهم چون واقعاً فکر می‌کنم جایزه حق او است”.

حرکت قشنگ آقای ستاره برای ستاره 18 ساله آبی ها + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس