کاراته کارهای ایران به 3مدال برنز لیگ جهانی رسیدند


کاراته کارهای ایران به 3مدال برنز لیگ جهانی رسیدند

کاراته کاهای ایران در جریان لیگ جهانی مراکش به سه مدال برنز دست یافتند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2019 با حضور 661 کاراته کا از 78 کشور، از روز جمعه به میزبانی مراکش آغاز شده است.
این رقابت ها امروز با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال اوزان مختلف به اتمام می رسد.
در رقابت های برگزار شده امروز و در وزن منهای 55 کیلوگرم زنان «طراوت خاکسار» برابر «سارا یامادا» از ژاپن به برتری 2 بر صفر رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.
در وزن به اضافه 68 کیلوگرم «حمیده عباسعلی» به روند ناکامی های یکسال گذشته خود پایان داد و در رقابت رده بندی با حساب چهار بر صفر «آیاکا سایتو» ژاپنی را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.
در وزن منهای 84 کیلوگرم «ذبیح الله پورشیب» کاپیتان تیم ایران در مبارزه رده بندی با حساب 6 بر 2 مغلوب «ایگور آکتاش» قهرمان اروپا از ترکیه شد و از رسیدن به مدال بازماند.
در وزن به اضافه 84 کیلوگرم مردان «صالح اباذری» جوان شایسته کاراته ایران در رقابت رده بندی با نتیجه 2 بر صفر مقابل «طارق محمود» از مصر به پیروزی دست یافت تا با مدال برنز به کار خود پایان دهد.
از ساعاتی دیگر، «علی اصغر آسیابری» در وزن منهای 75 کیلوگرم و «سجاد گنج زاده» در به اضافه 84 کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف رقبای خود می روند.
این مسابقات دارای امتیاز بالای رنکینگ فدراسیون جهان به منظور کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا