تعبیر خواب فیل, دیدن حیوان فیل در خواب چه معنایی دارد؟


تعبیر خواب فیل, دیدن حیوان فیل در خواب چه معنایی دارد؟

فیل بزرگترین حیوان روی کره زمین است که بسیار باهوش و کینه جو می باشد و این حیوان را به سختی می توان اهلی کرد ولی اگر اهلی شود برای همیشه اهلی می ماند. تعبیر خواب فیل از دیدگاه معبران اسلامی و غربی متفاوت است و بهتر است خواب بیننده با توجه به جزئیات خواب خود از بین تعابیر مختلفی که برای دیدن این رویا بیان شده است خواب خود را تفسیر نماید. تعبیر...

فیل بزرگترین حیوان روی کره زمین است که بسیار باهوش و کینه جو می باشد و این حیوان را به سختی می توان اهلی کرد ولی اگر اهلی شود برای همیشه اهلی می ماند. تعبیر خواب فیل از دیدگاه معبران اسلامی و غربی متفاوت است و بهتر است خواب بیننده با توجه به جزئیات خواب خود از بین تعابیر مختلفی که برای دیدن این رویا بیان شده است خواب خود را تفسیر نماید.

تعبیر خواب فیل از دیدگاه تعبیرگران برجسته

به طور کلی تعبیر خواب فیل نشان دهنده امید برای خواب بیننده است و اگر شما فیلی را در خواب ببینید بیانگر این می باشد که در پروژه هایتان بخت و شانس با شما یار است. در مطالب قبلی تعابیر خواب برای حیوانات مختلف نظیر تعبیر خواب گرگ و تعبیر خواب مار و تعبیر خواب خوک را مطالعه کردید در ادامه با تعبیر دیدن فیل در عالم رویا در خدمت شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا خواهیم بود.

تعبیر خواب فیل, دیدن حیوان فیل در خواب چه معنایی دارد؟

دیدن فیل در عالم رویا دارای چه تعبیری می باشد ؟

ابن سیرین

اگر فردی در خواب ببیند که روی فیل نشسته است بیانگر این است که زنی نابکار می خواهد و اگر بیننده خواب این رویا را در طی روز ببیند بیانگر این است که زن خود را طلاق می دهد یا کنیزکی را می فروشد.
اگر فردی در خواب ببیند که فیلی را می کشد بیانگر این می باشد که پادشاهی به دست وی کشته می شود یا خواب بیننده حصاری محکم می گشاید.
اگر فردی در خواب ببیند که فیلی پای خود را بر سر وی نهاده و او را می کشد بیانگر این می باشد که بیننده خواب به هلاک شدن نزدیک است و حال وی بد خواهد شد.
اگر فردی در خواب ببیند که روی فیلی نشسته و بعد از آن بر روی فیل دیگر می نشیند بیانگر این است که از خدمت پادشاه خودش به خدمت پادشاه دیگری می رود.

ابراهیم کرمانی

اگر فردی در خواب ببیند که از گوشت فیل می خورد بیانگر این می باشد که به اندازه آن گوشت از پادشاه مال و نعمتی را بدست می آورد.
اگر فردی در خواب ببیند که پوست یا استخوان فیل را با خودش به همراه دارد بیانگر این می باشد که خواب بیننده از پادشاه مال و نعمتی را بدست می آورد.
اگر فردی در خواب ببیند که در حال جنگ است و روی فیل نشسته بیانگر این می باشد که دشمنی بزرگ قهر می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که از پشت فیل بر زمین می افتد بیانگر این می باشد که به بلایی سخت دچار می شود.
اگر فردی در خواب ببیند که فیلی در میان جنگ بیفتاد و بمیرد بیانگر این می باشد که پادشاه آن دیار می میرد.

تعبیر خواب فیل, دیدن حیوان فیل در خواب چه معنایی دارد؟

امام جعفر صادق

تعبیر خواب فیل بر ۶ وجه زیر می باشد :

مرد غلام پادشاه عجم مردی که چهار پا کرایه می دهد. مرد با هیبت و با قوت مرد حسود ستمکاری خون خوار منوچهر مطیعی تهرانی

تعبیر خواب فیل بیانگر عظمت در قدرت و نعمت و در عین حال نرمش و ملایمت برای خواب بیننده می باشد.
اگر فردی در خواب ببیند که سوار فیل شده و آن حیوان از وی اطاعت می کند بیانگر این است که بیننده خواب به شوکت و قدرت می رسد و در هر رشته و موقعیتی است که ترقی می کند و این ترقی وی چشمگیر خواهد بود ولی اگر بیننده خواب نتواند روی فیل سوار شود به موفقیت و کامیابی نمی رسد.
اگر فردی در خواب ببیند که گله ای فیل در حال عبور از مکانی هستند و خواب بیننده نیز به تماشای آن ها ایستاده است بیانگر این است که وی با جمعی از بزرگان برخورد می کند.
اگر فردی در خواب ببیند که در کنار فیل بزرگی قرار گرفته است نشانه این می باشد که موقعیتی را بدست می آورد که می تواند بر اساس آن موقعیت بزرگ شود.
اگر فردی در خواب ببیند که فیلی سر به دنبال وی گذاشته است بیانگر این می باشد که بیننده خواب در جریان حادثه ای بزرگ قرار می گیرد که بزرگی آن حادثه وی را می ترساند.

تعبیر خواب فیل, دیدن حیوان فیل در خواب چه معنایی دارد؟

لوک اویتنهاو

تعبیر خواب فیل بیانگر ازدواج دیر هنگام برای بیننده خواب است.
اگر فردی در خواب ببیند که روی فیل سوارمی شود بیانگر نیکبختی برای بیننده خواب است.
اگر فردی در خواب ببیند که فیلی مرد بیانگر پروژه های شکست خورده برای خواب بیننده می باشد.

آنلی بیتون

اگر فردی در خواب ببیند که به فیلی غذا می دهد بیانگر این می باشد که خواب بینده با محبت به زیر دستانش مقامی در اجتماع بدست می آورد.
اگر فردی در خواب ببیند که سوار فیل شده است بیانگر این می باشد که از فردی قابل اعتماد ثروتی را بدست می آورد و صاحب اقتدار و مقام می شود و خواب بیننده به امور کاری خود به صورت کامل تسلط پیدا می کند و در خانه نیز حرف وی مطابق قانون خواهد بود.
تعبیر خواب گله فیل نشانه فراوانی برای خواب بیننده است.
دیدن فیلی تنها در عالم رویا بیانگر این می باشد که بیننده خواب محقرانه و با اطمینان به نفس خود به صورت استوار زندگی می کند.

تعبیر خواب فیل, دیدن حیوان فیل در خواب چه معنایی دارد؟

تعابیر مختلف برای دیدن خواب فیل

فیل نماد سعادت و خرد است و اگر فردی در خواب گروهی از فیل ها را ببیند نشانه این می باشد که در دوره زمانی که پیش رو دارد بخت و اقبال زیادی به وی رو خواهد کرد که این بخت و اقبال می تواند مربوط به پروژه ها یا مسئله های کاری جدید خواب بیننده می باشد همچینن خواب بیننده قادر است که همه کارهایی را که آغاز کرده به پایان برساند و خلاقیت ها و ایده های وی شکوفا می شوند به علاوه کمک افراد دیگر نیز در اختیار بیننده خواب خواهد بود و وی قادر است که پیشنهادها و ایده های خود را بدرستی با افراد دیگر در میان بگذارد و به آن ها واقعیت ببخشد. اگر فردی در خواب فیلی را در حال راه رفتن ببیند بیانگر رابطه خواب بیننده با دیگران است و علاوه بر این بیننده خواب فردی مهربان و سخاوتمند است که همیشه سعی می کند به دیگران در سختی و مشکلات کمک کند و هیچ کمکی نیز وجود ندارد که خانواده و اطرافیان از خواب بیننده بخواهند و وی از آن ها دریغ نماید همچنین شخصیت مهربان و رفتارهای عاشقانه بیننده خواب وی را به دوستی خوب و شریک عاطفی مهربان و مناسب تبدیل می کند. تعبیر خواب فیل سفید بیانگر این می باشد که خواب بیننده به زودی به مفهوم پنهانی چیزی دست می یابد که مدت ها در حال تفکر به آن بوده است.

تعبیر خواب فیل, دیدن حیوان فیل در خواب چه معنایی دارد؟

پیدا کردن فیل در خواب بیانگر احساسات و عواطف گروهی می باشد و بیانگر این است که خواب بیننده با گروهی از افراد آشنا می شود که شباهت زیادی با خودش دارند و قطعا در کنار این افراد بیننده خواب حرفی برای گفتن دارد. تعبیر خواب کشتن فیل بیانگر این است که زندگی خواب بیننده در حال حاضر فاقد تعادل می باشد و او نمی داند چطور هر چیزی را در سر جای خود قرار دهد. اگر فردی در خواب ببیند که فیلی وی را تعقیب می کند بیانگر انعطاف پذیری خواب بیننده می باشد و علاوه بر این بیننده خواب احساس خوبی در مورد خودش دارد و در برابر سایر افراد که در تلاش هستند وی را متوقف کنند و احساس ناخوشایندی را در بیننده خواب نسبت به خودش بدست آورند احساس شکست ناپذیر بودن را تجربه خواهد کرد.

تعبیر خواب فیل, دیدن حیوان فیل در خواب چه معنایی دارد؟

اگر فردی در خواب ببیند که که به شکار فیل می رود بیانگر است که وی انرژی منفی زیادی را در خود انباشته کرده که احساس می کند این انرژی ها هر ثانیه در حال انفجار هستند و بهتر است خواب بیننده برای رها کردن این انرژی های منفی سعی کند با افرادی که به وی آسیب رسانده اند صحبت کند. اگر فردی در خواب ببیند که فیلی در دام افتاده بیانگر طبیعت ترسوی خواب بیننده است و این خواب نشانه این می باشد که بیننده خواب فردی کمرو و خجالتی می باشد و رابطه بسته و محدودی با افراد دیگر دارد. اگر فردی در خواب ببیند که فیلی به سمت وی حمله می کند بیانگر رابطه خواب بیننده با افراد قدرتمند است که این افراد به صورت بالقوه توانایی آسیب رساندن به خواب بیننده را دارند و یا موجب شکست خوردن ایده ها و برنامه های وی می شوند و بیننده خواب نیز نگران است که مبادا وعده های آن ها محقق شود و وی در موقعیت ناخوشایندی قرار بگیرد.

تعبیر خواب فیل, دیدن حیوان فیل در خواب چه معنایی دارد؟

تعبیر خواب فیل درون آب بیانگر بی احتیاطی بیننده خواب در موقعیت های خاص است که این بی احتیاطی منجر به بروز مشکلات و دردسر هایی برای افراد دیگر می شود و نتیجه آن اضطراب و نگرانی هایی است که بیننده خواب مجبور می شود تا مدت ها با آن ها دست و پنجه نرم کند. اگر فردی در خواب ببیند که به فیلی غذا می دهد در مدت زمان کوتاهی بعد از دیدن این خواب بخت و اقبال زیادی به خواب بیننده روی می آورد و ممکن است بیینده خواب چیز با ارزشی را برنده شود یا ترفیع درجه پیدا کند و شانس و اقبال هر جایی که می رود وی را دنبال کند و هر کاری را هم شروع می کند بدون مشکل به پایان برساند.

تعبیر خواب فیل, دیدن حیوان فیل در خواب چه معنایی دارد؟

در این مطلب تعبیر خواب فیل از دیدگاه تعبیرگران اسلامی و مشهور را پیش رو داشتید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را ببرید و بتوانید خوابی را که دیده اید به راحتی تفسیر نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول