دانلود انیمیشن دلیر brave 2012 دوبله فارسی

دانلود انیمیشن دلیر brave 2012 ,دانلود انیمیشن دلیر با دوبله فارسی, دانلود انیمیشن دلیر , دانلود انیمیشن brave 2012 دوبله فارسی, دانلود انیمیشن 2019 , دانلود انیمیشن , دانلود انیمیشن دوبله فارسی

کیفیت Full HD 1080p – HD 720p – سانسور شده

دانلود انیمیشن دلیر brave 2012 دوبله فارسی

این انیمیشن دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: دلیر brave 2012

مخاطب: کودک و نوجوان

کیفیت: HD 1080p , HD 720p

امتیاز: IMDb 7.2/10

ژانر: انیمیشن

نوع فیلم: سینمایی

محصول: آمریکا

کارگردانان: استیو پورسل، برندا چپمن، مارک اندروز

زبان: فارسی (دوبله)

سال تولید: 2012 میلادی آمریکا

مدت زمان: 93 دقیقه

درباره انیمیشن:

دلیر یا شجاع (به انگلیسی: Brave) (با نام قبلی خرس و کمان) فیلم پویانمایی و سه‌بعدی است که توسط پیکسار تولید و توسط والت دیزنی توزیع شد. این فیلم اولین فیلم پیکسار است که شخصیت اول آن یک زن (مریدا) است. این فیلم در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۲ منتشر شد.این فیلم برنده جایزه بهترین انیمیشن سال دوهزار و سیزده جشنواره گلدن گلوب شد.

خلاصه داستان:

این انیمیشن درباره ی یک شاهزاده خانم به نام مریدا که مهارت های بالایی در تیراندازی با کمان دارد. روزی او از خانه فرار می کند و به دنبال سرنوشت زندگی اش می رود و در این راه به طور کاملا اتفاقی باعث ایجاد هرج و مرج در قلمرو پدرش می شود. او تصمیم می گیرد با تکیه بر مهارت های خودش این مشکل را حل کند…

تماشای آنلاین فیلم با ترافیک نیم بها::


راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .