بهترین مکان برای تور طبیعت گردی کجاست؟


ایران دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. به راحتی می توانید آخر هفته های خود را صرف ایران گردی کنید. خیلی ها تصور می کنند که برای سفر حتما باید هزینه زیادی صرف کنند اما تور داخلی ارزان قیمت نیز وجود دارد که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد. تور های شمال به دلیل مدت زمان کم […] نوشته بهترین مکان برای تور طبیعت گردی کجاست؟ اولین بار در جاهای دیدنی...

ایران دارای جاذبه های گردشگری زیادی است. به راحتی می توانید آخر هفته های خود را صرف ایران گردی کنید. خیلی ها تصور می کنند که برای سفر حتما باید هزینه زیادی صرف کنند اما تور داخلی ارزان قیمت نیز وجود دارد که اتفاقا طرفداران زیادی هم دارد. تور های شمال به دلیل مدت زمان کم از محبوب ترین تورها به حساب می آید.

بهترین مکان برای تور طبیعت گردی کجاست؟
امکانات تور چند روزه ماسال چیست؟
استان گیلان یکی از مناطق زیبای شمال ایران است. ماسال شهری در گیلان است که در کنار کوه های تالش قرار گرفته است. یکی از زیبایی های این منطقه رودخانه خالکایی است که از کوه شاه معلم سرچمشه گرفته است.
تور چند روزه ماسال شما را با شگفتی های این طبیعت روبرو می کند. درون شهرستان ماسال ۱۷ غار کوچک و بزرگ است که در این تور شما از غار آویشو که معروف ترین و بزرگ ترین غار گیلان است، دیدن می کنید. این غار در دره ای کم آب در محدوده تائی بنه، انده چو و خماسون قرار دارد.
در تور چند روزه ماسال به مناطق جنگلی و تاریخی این منطقه نیز سری می زنید. طاسکوه و آری دول منطقه جنگی زیبای ماسال است که دیدن آن خالی از لطف نیست. همچنین مکان های تاریخی مانند اسبه ریسه با غارها و صخره‌های بلند، خانه های قدیمی مانند گیله سرا و وردم نیز آثار دیدنی ماسال هستند.
از جمله مکان های دیدنی و گردشگری تور چند روزه ماسال می توان به گردشگاه جنگلی ریزه مندان، ییلاق شالماء، چسلی، بیلگاه دون، اسپی دشت، دشت النزه و ویرگاه، خندیله پشت، مارجونه، رشته پشت و شنه راه، واشیار، اولسه بلنگاه، صی فی، نم نمه پشت، خشکه دریا، تلارگاه ملومه بند اشاره کرد.

بهترین مکان برای تور طبیعت گردی کجاست؟
بهترین زمان برای تور چند روزه ماسال چه زمانی است؟
ماسال به دلیل اینکه در کوه و ارتفاعات گیلان قرار گرفته است به همین علت در همه فصول سال نمی توان رفت چرا که شرایط آب و هوایی متغییری دارد. اگر می خواهید از سفر خود لذت ببرید و زیبایی های طبیعی و جوی این منطقه را دیدن کنید باید زمانی سفر کنید که آب و هوای مناسبی داشته باشد.
منطقه ماسال در استان گیلان یک مکان ییلاقی است. بهترین زمان برای رفتن به ییلاق از اواسط اردیبهشت و تا آخر تابستان است. چرا که در این زمان آب و هوای این منطقه بسیار خنک و طبیعت زیبایی دارد. در پاییز به دلیل اینکه شرایط جوی این منطقه مه آلود و ابری می شود زیبایی های کم نظیری دارد که معمولا اوایل پاییز تور چند روزه ماسال برقرار است ولی در زمستان به دلیل وجود برف و سختی آب و هوا امکان سفر به این منطقه وجود ندارد.
تخفیفان بهترین ارائه دهنده تور داخلی است.
اگر به دنبال تور داخلی ارزان قیمت هستید باید سری به سایت تخفیفان بزنید. در این سایت می توانید انواع تور طبیعت گردی را مشاهده کنید. تخفیفان تور داخلی را از آژانس های گردشگری خریداری می کند و با کم ترین قیمت در اختیار کاربران قرار می دهد. توجه کنید که ارازان بودن تور داخلی مبنی بر کاهش کیفیت خدمات نیست.
تخفیفان به عنوان معتبر ترین سایت در زمینه تخفیف تور طبیعت گردی است که پشتیبانی ۲۴ ساعته آن آماده خدمت رسانی به کاربران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!