اضافه شدن لی لویس و الکسیس لیمایر به تیم بازیگران فیلم عاشقانه The Half of IT


لی لویس (Leah Lewis)، الکسیس لیمایر (Alexxis Lemire)، و دنیل دایمر (Daniel Diemer) در فیلم عاشقانه و نوجوان پسند The Half of IT (نیمه آن) به نویسندگی و کارگردانی آلیس وو (Alice...

اضافه شدن لی لویس و الکسیس لیمایر به تیم بازیگران فیلم عاشقانه The Half of IT

لی لویس (Leah Lewis)، الکسیس لیمایر (Alexxis Lemire)، و دنیل دایمر (Daniel Diemer) در فیلم عاشقانه و نوجوان پسند The Half of IT (نیمه آن) به نویسندگی و کارگردانی آلیس وو (Alice Wu)، برای شبکه نتفلیکس، بازی خواهند کرد. تولید این فیلم هم‌اکنون آغاز شده است. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

فیلم The Half of IT که در واقع دنباله درامدی رمانتیک Saving Face (سیوینگ فیس) است که توسط خود وو در سال ۲۰۰۴ برای کمپانی Sony Pictures Classics ساخته شد و نخستین بار در تورنتو اکران شد، داستان دانش آموز دبیرستانی چینی-آمریکایی تنها و باهوشی را روایت می‌کند که توسط ورزشکار مدرسه استخدام می‌شود تا برای جلب توجه دختری که هر دوی آن‌ها پنهانی وی را دوست دارند نامه های عاشقانه بنویسد.

طی این جریانات، همان‌طور که این دو نفر در بعیدترین مکان‌ها به یکدیگر بر خورده و با هم ارتباط برقرار می‌کنند، چیزهایی راجع به طبیعت عشق و دوست داشتن را به یکدیگر می‌آموزند.

لویس در نقش الی چو، دایمر در نقش پاول مانسکی، و لیمایر در نقش آستر فلورز در این فیلم حضور خواهند داشت. بکی آن بیکر (Becky Ann Baker)، کاترین کورتین (Catherine Curtin)، ولفگانگ نووگراتز (Wolfgang Novogratz)، و انریکه مورسیانو (Enrique Murciano) در نقش دیکون فلورز از بازیگران دیگر این فیلم به شمار می‌روند.

تهیه‌کنندگی فیلم را که برگرفته از فیلم‌نامه‌ای از Black List سال ۲۰۱۸ است را آنتونی برگمن (Anthony Bergman)، ام. بلر بررد (M. Blair Breard)، دیوید باوچ (David Bausch)، و خود وو بر عهده دارند. در حالی‌که اریکا ماتلین (Erica Matlin) و گرگ زوک (Greg Zuk) تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

وو در فیلم سینمایی دوم خود، میان کمدی جدید نوجوان پسند Tall Girl (دختر دراز) ساخته زینگا استیوارت (Nzingha Stewart) از شبکه نتفلیکس و فیلم A Babbysitter’s Guide to Monster Hunting (راهنمایی یک پرستار بچه برای شکار هیولا) ساخته راشل تالالای (Rachel Talalay) ارتباط برقرار می‌کند.

Hollywood Reporter

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

اضافه شدن لی لویس و الکسیس لیمایر به تیم بازیگران فیلم عاشقانه The Half of IT

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت