گزارش زنده: پایان نیمه نخست / الهلال عربستان 0 - استقلال ایران 0 / پسران آبی در پی ثبت نماد چهار مقابل سعودی ها


گزارش زنده: پایان نیمه نخست / الهلال عربستان 0 - استقلال ایران 0 / پسران آبی در پی ثبت نماد چهار مقابل سعودی ها

شاگردان شفر بعد از مغلوب کردن تیم پرستاره و پادشاهی الهلال عربستان، امشب در پی تکرار نتیجه بازی رفت و کسب سه امتیاز دیگر برای افزایش شانس صعود خود به مرحله حذفی هستند. ذوب آهن دیگر نماینده شایسته ایران هم امشب میزبان الوصل امارات است که با یک گل از حریف متمول پیش افتاده است.

لحظات حساس بازی

دقیقه ۴۰: منشا روی پاس عمقی پاتوسی نفوذ کرد و از راست ارسال دقیقی روی سر نورافکن در محوطه جریمه داشت اما ضربه سر هافبک جوان استقلال در آغوش گلر الهلال آرام گرفت.

دقیقه ۲۳: باز هم ارسال پشت دفاع استقلال، با فرار تند و تیز مهاجم این تیم همراه شد که در موقعیتی خطرناک حسینی با پای راست موفق شد توپ را راهی کرنر کند.

دقیقه ۱۶: ضربه ایستگاهی ارسالی بازیکن الهلال با سرزنی مهاجم این تیم پشت دفاع استقلال همراه بود که این ضربه را حسینی مهار کرد.

دقیقه ۱۳: کار تیمی خطرناک الهلالی ها، در چندین نوبت می‌توانست دروازه استقلال را تهدید کند که حسینی در نهایت این فرصت را از الهلالی‌ها گرفت.

دقیقه ۸: روی کار خوب استقلالی ها، منشا پشت محوطه جریمه الهلال صاحب فرصت شد که شوت این بازیکن را گلر الهلال مهار کرد.

دقیقه ۶: روی ارسال از چپ بازیکنان الهلال خروج به موقع حسینی مانع از ایجاد فرصت برای تیم عربستانی شد.

گزارش زنده: پایان نیمه نخست / الهلال عربستان 0 - استقلال ایران 0 / پسران آبی در پی ثبت نماد چهار مقابل سعودی ها

تیم استقلال ایران در چهارمین مصاف فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 به دیدار الهلال عربستان پرافتخارترین تیم غرب قاره آسیا رفته است.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان شفر بعد از مغلوب کردن تیم پرستاره و پادشاهی الهلال عربستان، امشب در پی تکرار نتیجه بازی رفت و کسب سه امتیاز دیگر برای افزایش شانس صعود خود به مرحله حذفی هستند. پرسپولیس دیگر نماینده ایران دیشب نتیجه خوبی نگرفت و مقابل الاهلی دیگر تیم سعودی به رغم برتری در جریان بازی تن به شکست 2 بر یک داد. استقلال در سه بازی اخیر الهلال عربستان را با همه ادعا و هزینه های هنگفتش شکست داده است و در صورت پیروزی در بازی امشب می تواند نماد چهار را برای این باشگاه معروف ریاض هم به کار ببرد.

فرشید اسماعیلی، محسن کریمی، رضا آذری و اللهیار صیادمنش 4 بازیکنی هستند که بخاطر مصدومیت در فهرست استقلال ایران برابر الهلال عربستان دیده نمی‌شوند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، خسرو حیدری، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، روزبه چشمی، امید نورافکن، آیاندا پاتوسی، داریوش شجاعیان و گادوین منشا

ترکیب الهلال: عبدالله المعیوف، محمد البریک، محمد جحفلی، علی آل بلیهی، یاسر الشهرانی، میلوش دگنک، عبدالله الخبیری، کارلوس ادواردو، نواف العابد، بافیتمبی گومیس و سباستین جووینکو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی