آلبوم اندوهی برای یک رویای ناتمام از گروه کلاغ ها در باران منتشر شد


اندوهی  برای یک رویای ناتمام، اولین اثر رسمی گروه کلاغ ها در باران است که در فضایی از موسیقی راک و در قالب 10 قطعه به عناوین «آخرین شکوفه ی گیلاس»، «پسرک بر روی بال های زاغ، پارت اول»، «پسرک بر روی بال های زاغ، پارت دوم»، «نور سفید/باران سیاه» و...به اجرا در آمده است. نوشته آلبوم اندوهی برای یک رویای ناتمام از گروه کلاغ ها در باران منتشر شد...

آلبوم اندوهی برای یک رویای ناتمام از گروه کلاغ ها در باران منتشر شدآلبوم اندوهی برای یک رویای ناتمام از گروه کلاغ ها در باران منتشر شدآلبوم اندوهی برای یک رویای ناتمام از گروه موسیقی کلاغ ها در باران، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری زنگ رکورد راهی بازار موسیقی شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، اندوهی برای یک رویای ناتمام، اولین اثر رسمی گروه کلاغ ها در باران است که در فضایی از موسیقی راک و در قالب ۱۰ قطعه به عناوین «آخرین شکوفه ی گیلاس»، «پسرک بر روی بال های زاغ، پارت اول»، «پسرک بر روی بال های زاغ، پارت دوم»، «نور سفید/باران سیاه»، «هزاران درنا از درد»، «جرقه ای از امید»، «رویای ناتمام ساداکو»، «این گریستن ماست»، «اسطوره ی درناهای کاغذی» و «حالا می توانی بخوابی» به اجرا در آمده است.

این گروه که در سبک موسیقی پست‌راک فعالیت می‌کند، انتشار سه آلبوم به صورت غیررسمی و یازده اجرای موفق را در کارنامه خود دارد. آلبوم حاضر شامل ده آهنگ بی‌کلام است و کار آهنگسازی و تنظیم آن به صورت گروهی انجام شده است.

حامد فهیمی‌جو (گیتار الکتریک)، امیرحسین عباسی (درامز)، مسیح تاج (گیتار الکتریک و پیانو) و اشکان کریمی (گیتار باس) از جمله نوازندگانی هستند که در اجرای قطعات این آلبوم به هنرنمایی پرداخته اند.

شایان ذکر است که آلبوم پست راکِ اندوهی برای یک رویای ناتمام از گروه کلاغ ها در باران، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری زنگ رکورد منتشر شده و علاقمندان می توانند نسخه فیزیکی و اورجینال اثر را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا