کاسبی سر قبر پهلوی| «شهرام همایون» به افشاگری تهدید شد


کاسبی سر قبر پهلوی| «شهرام همایون» به افشاگری تهدید شد

یکی از فعالان سلطنت طلب که رابطه نزدیکی با دفتر رضا پهلوی دارد، مدیر و مجری تلویزیون ماهواره‌ای کانال یک را به افشاگری تهدید کرد.

به گزارش جام نیوز، «شهرام همایون» مدیر و مجری تلویزیون ماهواره‌ای "کانال یک" از چهره‌های پرسروصدای اپوزیسیون به‌شمار می‌رود که شخصیتی تاجرپیشه و فرصت‌طلب دارد.

از مهارت‌های منحصربفرد نامبرده، سرکیسه کردن مخاطبان به بهانه‌های گوناگون و دریافت مبالغ هنگفت از آنان است.

یک روز بدهی شبکه را بهانه می‌کند و با مرثیه سرایی از بینندگانش گدایی می‌کند، مرتبه دیگر اجناس بنجل را به بهای گزاف در معرض فروش می‌گذارد، گاهی داروهای گیاهی و قرص‌های تقویت جنسی می‌فروشد، به‌تازگی نیز برای یک تور مسافرتی به مقصد مصر تبلیغ می‌کند.

کاسبی سر قبر پهلوی| «شهرام همایون» به افشاگری تهدید شد

«شهرام همایون» در تلویزیون ماهواره‌ای "کانال یک"

این کاسب کاربلد، ضمن تحریک سلطنت‌طلبان مایه‌دار مقیم اروپا و امریکا، از آنان می‌خواهد که برای خوشگذرانی در قاهره و ضمنا حضور سر قبر «محمدرضا پهلوی» با تور مسافرتی او همراه شوند؛ که البته باید بهایی بالا نیز جهت ثبت‌نام بپردازند.

«رضا احمدی» دیگر فعال سلطنت طلب که در تلویزیون ماهواره‌ای "ایران آریایی" برنامه اجرا می‌کند، با حمله شدید به همایون، او را فریبکار و کلاهبردار خواند و از مخاطبان خود خواست که دروغ های شهرام را باور نکنند.

کاسبی سر قبر پهلوی| «شهرام همایون» به افشاگری تهدید شد

«رضا احمدی» در تلویزیون ماهواره‌ای "ایران آریایی"

وی با اشاره به اینکه پرونده‌های زیادی از مفاسد و بیزینس‌های همایون در اختیار دارد، شعارهای سیاسی و مواضع مدیر تلویزیون ماهواره‌ای کانال یک علیه جمهوری اسلامی ایران را هم زیر سوال برد و در نهایت او را به مناظره رودررو دعوت کرد.

به گفته احمدی که در آلمان اقامت داشته و رابطه خوبی نیز با دفتر رضا پهلوی دارد، شهرام همایون سال‌ها قبل با تنها چند هزار دلار وارد لس انجلس شده و اکنون از طریق دزدی و خیانت و مزدوری، میلیون‌ها دلار به جیب زده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها