بیمه 8547 مددجوی کمیته امداد زنجان به بیمه سلامت منتقل شد


بیمه 8547 مددجوی کمیته امداد زنجان به بیمه سلامت منتقل شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: بیمه پایه درمانی هشت هزار و 547 مددجوی کمیته امداد استان ساکن در مناطق شهری با جمعیت بالای 20 هزار نفر به بیمه سلامت ایران منتقل شد.

هدایت صفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس هماهنگی های لازم در ارتباط با عملیات اجرایی این فرآیند آغاز شده و طبق برنامه بیمه سلامت تا پایان اردیبهشت سال جاری دفترچه‌های درمانی جدید مددجویان زنجانی از طریق بیمه سلامت استان صادر می‌شود.
وی اظهار داشت: پیش از این بیمه پایه درمانی مددجویان روستایی و ساکن در شهرهای با جمعیت زیر 20 هزار نفر این نهاد از سال 85 به بیمه سلامت واگذار شده بود که تا پایان اردیبهشت امسال بیمه تمامی مددجویان تحت پوشش شهرهای بالای 20هزار نفر استان نیز به بیمه سلامت منتقل شده است.
این مسئول ادامه داد: بر این مبنا تفاهم نامه انتقال بیمه پایه مددجویان بین کمیته امداد و سازمان بیمه سلامت کشور به امضا رسیده و در این میان شیوه نامه صدور و توزیع دفترچه ها نیز در دست اقدام است و به زودی به اطلاع مددجویان خواهد رسید لذا تا صدور دفترچه های جدید کارت‌های بیمه درمانی سابق معتبر خواهد بود.
وی اضافه کرد: مددجویان هیچگونه نگرانی در ارتباط با صدور دفترچه درمانی جدید نداشته باشند چرا که هزینه صدور آن توسط کمیته امداد پرداخت می شود و از مددجویان وجهی دریافت نمی‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: تغییرات حاصل شده فقط در زمینه بیمه پایه درمانی بوده و بیمه مکمل کمیته امداد برای همه مددجویان همانند گذشته به قوت خود باقی است و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سطح خدمات افزایش خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، 28 هزارو 318 خانوار با جمعیت 54 هزار و 980 نفر از خدمات این نهاد درقالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان بهره مند هستند.
9646/6085

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خواص آب هویج که از آن بی‌خبرید