آموزش ساخت قاب گوشی فانتزی


آموزش ساخت قاب گوشی فانتزی روژان: یکی از ابزارهایی که ما تقریبا در هر ساعت از روز با آن سر و کار داریم و دائما آن را چک می‌کنیم گوشی موبایل است. برخی افراد به ویژه دختران با سلیقه دوست دارند گوشی‌شان زیباتر از آن چیزی که است به نظر برسد همچنین یکنواخت بودن ظاهر گوشی نیز می‌تواند خسته‌کننده باشد اما با کمی تغییر و تنوع می‌توان این احساس را تغییر...

آموزش ساخت قاب گوشی فانتزی

روژان: یکی از ابزارهایی که ما تقریبا در هر ساعت از روز با آن سر و کار داریم و دائما آن را چک می‌کنیم گوشی موبایل است. برخی افراد به ویژه دختران با سلیقه دوست دارند گوشی‌شان زیباتر از آن چیزی که است به نظر برسد همچنین یکنواخت بودن ظاهر گوشی نیز می‌تواند خسته‌کننده باشد اما با کمی تغییر و تنوع می‌توان این احساس را تغییر داد و در کنار آن چند ساعت از وقت خود را صرف یاد گرفتن کرد و سرگرم شد. یکی از این روش‌ها عوض کردن قاب یا همان کاور گوشی است. شاید شما دوست نداشته باشید هزینه‌ی زیادی را صرف این کار کنید. می‌تواند با کمی خلاقیت و رنگ‌بازی، زیبایی قاب قدیمی و کهنه خود را دوچندان کرد. نظرتان چیست تا گوشی تلفن خودتان را با یک وسیله، زیباتر کنید؟ در این آموزش با ساخت قاب گوشی فانتزی در خدمت شما هستیم.

ساخت قاب گوشی فانتزی

آموزش ساخت قاب گوشی فانتزی

برخی افراد دوست ندارند پول زیادی را برای لوازم جانبی گوشی خرج کنند و این طبیعی است. اما شاید عاشق این باشند که قاب گوشی‌شان را با لباس‌هایشان ست کنند. این آموزش به طرز عجیبی آسان و سریع است که باور نکردنی نیست. پس با این آموزش می‌توانید به سادگی قاب گوشی موبایل‌تان را خودتان بسازید.

برای ساخت قاب گوشی فانتزی به وسایل خاصی نیاز نخواهید داشت و ممکن است در خانه نیز این وسایل موجود باشند و از آن‌ها استفاده کنید. وسایل و ابزار مورد نیاز برای ساخت این قاب گوشی را می‌توانید در لیست زیر مشاهده کنید.

وسایل مورد نیاز برای آموزش با ساخت قاب گوشی فانتزی:

قاب ساده یا قدیمی گوشی موبایل رنگ آکریلیک در رنگ‌های بنفش زنبقی، صورتی گرم و آبی روشن ساحلی (شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ی شخصی‌تان رنگ‌هایتان تغییر دهید) چسب نواری نقاشی نازک یا نوار قابل شستشو اسفنج لوازم آرایشی و بهداشتی اسپری تثبیت کننده رنگ اکریلیک سوزن و در خودکار

آموزش ساخت قاب گوشی فانتزی

مراحل ساخت قاب گوشی فانتزی:

پس از تهیه ابزار و وسایل مورد نیاز به ادامه آموزش ساخت قاب گوشی فانتزی می‌پردازیم.

مرحله اول:

در ابتدا مطمئن شوید که سطح قاب استفاده شده کاملا تمیز باشد. پیشنهاد ما این است که در ابتدا با مالیدن الکل سطح آن را کاملا تمیز کنید تا اثری از لک و کثیفی نباشد. سپس با استفاده از چسب نواری نازک سعی کنید، مانند تصویر زیر طرح مورد نظر خودتان را بر روی آن ایجاد کنید. یادتان باشد چسب نواری را تا لبه‌های قاب گوشی ادامه دهید. محل‌های چسب زده شده رنگ نخواهند شد و به رنگ قاب گوشی خواهند ماند.

آموزش ساخت قاب گوشی فانتزی

مرحله دوم

پس از ایجاد طرح به سراغ رنگ آمیزی آن می‌رویم. برای اینکار اسفنج آرایشی را به اولین رنگ مد نظر خودتان بزنید. قبل از اعمال بر روی قاب گوشی آن را بر روی یک حوله یا بشقاب بمالید تا غلظت رنگ مقداری کمتر شود. سپس از پایین‌ترین قسمت قاب شروع به رنگ آمیزی کنید و تا یک سوم آن پیش بروید.

آموزش ساخت قاب گوشی فانتزی

اسفنج آرایشی را برگردانید یا یک اسفنج جدید تهیه کنید و مراحل قبل را با یک اسفنج تمیز و رنگ‌های دوم و سوم خودتان تکرار کنید. سعی کنید حاشیه رنگ با رنگ‌های برای جلوه زیباتر کمی نامنظم باشد.

آموزش ساخت قاب گوشی فانتزی

مرحله سوم آموزش با ساخت قاب گوشی فانتزی:

پس از اتمام کار رنگ‌آمیزی نوارهای چسبانده شده را بکَنید. نیازی نیست منتظر بمانید تا رنگ‌ها خشک شوند. در حالی که رنگ‌ها هنوز کاملا خشک نشده‌اند و مرطوب هستند، با استفاده از سوزن، در خودکار یا ناخن یا تمام موارد گفته شده الگو‌های عمودی نامنظمی را با پاک کردن رنگ‌ها ایجاد کنید.

آموزش ساخت قاب گوشی فانتزی

مرحله چهارم

پس از خشک شدن رنگ ممکن است رنگ قاب گوشی پس از مدتی از بین برود. اما می‌توانید برای محافظت بیشتر از یک لایه اسپری تثبیت کننده بر روی کاور گوشی استفاده کنید.

آموزش ساخت قاب گوشی فانتزی

به همین سادگی و بدون نیاز به زمان زیادی، شما توانستید اولین قاب گوشی خاص خودتان را درست کنید.

آموزش ساخت قاب گوشی فانتزی

شما می‌توانید با طرح‌ها و رنگ‌های مختلف، قاب‌های متفاوتی تزیین کنید. امیدواریم این آموزش مورد پسندتان قرار گرفته باشد.

برگرفته شده از: lydioutloud.com

منبع

شاید دیگر مطالب
روژان را هم دوست داشته باشید

آموزش ساخت قاب گوشی فانتزی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران