سرمای شدید در بخش کودک نمایشگاه کتاب


سرمای شدید در بخش کودک نمایشگاه کتاب

غرفه‌های ناشران کودک در سالن این گروه از ناشران با سرمای شدید مواجه است و بازدیدکنندگان را فراری می‌دهد.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، علیرضا سبحانی‌نسب مدیر انتشارات جمال در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، به مشکلات حضور در مصلای امام خمینی (ره) محل برگزاری نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: یکی از بی‌نظمی‌های روز اول این بود که تنها با کارت پارکینگ ناشران قادر به ورود به مصلا بودند و با توجه به عدم ارائه کارت پارکینگ برای ورود کتاب‌ها حدود دو ساعتی معطل شدیم.

سبحانی‌نسب در بخش دیگری از سخنان خود به پرداخت هزینه هنگفت اشاره کرد و گفت: در بدو ورود کتاب‌ها جریمه سنگینی شدیم تا بتوانیم کتاب‌ها را به داخل نمایشگاه وارد کنیم.

وی با توجه به اینکه در بخش کودک و نوجوان به ارائه کتاب می‌پردازد، گفت: سرما یکی از مشکلات بخش کودک است. البته این مسئله پیش از نمایشگاه قابل حل بود و باید منافذ زیرزمین گرفته می‌شد، اما این مسئله مورد توجه قرار نگرفت و اکنون سرما آزاردهنده است. مشکل دیگر اطلاع‌رسانی ضعیف نمایشگاه است و مشخص نیست که غرفه کجا واقع شده. این مسئله موجب سرگردانی مخاطبان شده است.

مدیر انتشارات جمال با بیان اینکه فکر می‌کردیم هر سال شرایط بهتر از سال قبل خواهد شد، اما هرگز این اتفاق رخ نداد، گفت: به نظرم یکی از اشتباهات بزرگ، بازگشت از شهر آفتاب به مصلا بود چرا که شهر آفتاب پارکینگ‌های وسیعی داشت و خاطرمان از یک جهت آسوده بود اما مصلا نمایشگاهی بزرگ بدون پارکینگ است که نه ناشران و نه بازدیدکنندگان می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی به آثار چاپ اول و جدید انتشارات جمال اشاره کرد و گفت:کتاب خاطرات خدا،‌ دایره‌المعارف شیعه، رازهای نویسندگان و مجموعه «قلمت را بردار» از آثار زیبایی است که برای نخستین بار در این دوره ارائه شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا