رونمایی از پوستر هفته‌ بزرگداشت تئاتر


مراسم رونمایی از پوستر شانزدهمین هفته بزرگداشت تئاتر،عصر امروز در خانه تئاتر برگزار شد

رونمایی از پوستر هفته‌ بزرگداشت تئاتربه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مراسم رونمایی از پوستر شانزدهمین هفته تئاتر با حضور استاد ابراهیم حقیقی( رئیس هیئت مدیره انجمن طراحان پوستر خانه تئاتر و طراح پوستر این دوره از هفته تئاتر) و محمودرضا رحیمی (دبیر هفته تئاتر )​، بهزاد فراهانی( رئیس هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر) و شهرام گیل آبادی (مدیرعامل خانه تئاتر) در سالن شاهین سرکیسیان خانه تئاتر برگزار شد.
بهزاد فراهانی رئیس هیئت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر در این نشست گفت : هفته تئاتر سال هاست برگزار می‌شود و امسال اندیشمندانه‌تر از سال‌های گذشته است، زیرا جوانان در آن تلاش بسیاری دارند.
گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر هم در این نشست گفت : امروز روز رادیو را به همکاران تبریک می‌گویم. تئاتر دل ما و رادیو خانه پدری ماست و امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت تئاتر باشیم.
وی افزود : تئاتر عالی‌ترین سطح گفتگو انسانی است و تا جایی بیش می‌رویم که در کنار مردم باشیم، تئاتر نقاد است و زندگی تئاتر با این نوع نگاه آغاز شده و ادامه دارد.
گیل آبادی گفت : تئاتر یعنی مردم، تئاتر توسط نیاکان ما و از ۳۰۰۰ سال قبل به ما رسیده است و این هنر انتزاعی ذهن مرا درگیر خود کرده است و برای آیندگان نیز حرف‌ها برای گفتن دارد.
وی افزود: آقای رحیمی دبیر هفته تئاتر کار خود را با صلابت انجام داده است و امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت آن باشیم و استاد حقیقی این پوستر را با طراحی خود جاودانه کرد و غبار را از ماسک تئاتر زدود.
گیل آبادی گفت: امیدوارم مردم سیل زده به زندگی عادی خود برگردند و سلامت باشند.
محمودرضا رحیمی دبیر هفته تئاتر نیز در این نشست گفت: باید از تئاتر بیشتر حمایت کنیم. حضور استاد حقیقی سبب زنده شدن تئاتر شده است و از وی اندیشیدن و تجربه آموختم و ما بواسطه حفظ کرامت هنرمندان، تئاتر را زنده نگه می داریم.
ابراهیم حقیقی هم در این نشست گفت: تئاتر در این ملک مظلوم و با نداری ها ساخته است، بعد از کشیدن اولین پوستر شاهد این مظلومیت بودم .
رئیس هیئت مدیره انجمن طراحان پوستر خانه تئاتر و طراح پوستر این دوره از هفته تئاتر افزود : تئاتر هرشب زاییده می شود و هرشب از بین می رود که این موضوع برخلاف سینماست.
شانزدهمین دوره‌ هفته‌ بزرگداشت تئاتر با حمایت مالی بانک گردشگری از هفتم تا پانزدهم اردیبهشت برپا خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر