ویژگی‌های متولدین اردیبهشت


ویژگی‌های متولدین اردیبهشت ویژگی‌های متولدین اردیبهشت:  خصوصیات رفتاری انسان‌ها بستگی به عوامل متعددی دارد. یکی از آن‌ها تأثیر انرژی‌های کیهانی هنگام تولد است. هر فرد موقع تولد، تحت تأثیر کیهانی سیاره‌ای می‌است که با توجه به سیاره، خصوصیات فرد نیز مشترک باآن انرژی خواهد بود. خیلی خوب است که با دانستن این خصوصیات خود را بهتر بشناسیم و در جهت...

ویژگی‌های متولدین اردیبهشت

ویژگی‌های متولدین اردیبهشت:

خصوصیات رفتاری انسان‌ها بستگی به عوامل متعددی دارد. یکی از آن‌ها تأثیر انرژی‌های کیهانی هنگام تولد است. هر فرد موقع تولد، تحت تأثیر کیهانی سیاره‌ای می‌است که با توجه به سیاره، خصوصیات فرد نیز مشترک باآن انرژی خواهد بود. خیلی خوب است که با دانستن این خصوصیات خود را بهتر بشناسیم و در جهت رفع نقاط ضعف یا تقویت خصوصیت اخلاقی خوب خود بکوشیم.

شعار: من دارم

سنگ خوش یمن: یاقوت کبود

سیّاره: ونوس

فلّز وجود: مس

شخصیّت: ثابت

رنگ محبوب: آبی آسمانی

تأثیر پذیر با سیاست فکردهنده استراتژیک

ویژگی‌های متولدین اردیبهشت

مشخصات متولدین اردیبهشت ماه:

خیلی قانع، صبور و آرام، پرتحمّل، عاشق مالکیّت، حسود، متعصّب، اهل اعتدال، بامحبّت، خیلی قوی وسالم، عاشق عطر و بوی طبیعی، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط، ‎‎‎با سلیقه خوشگل‌پسند، پول‌دوست، همیشه راضی، مصمّم، پرکار، سخاوتمند، مؤقّر و سنگین، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود، اهل مادیّات، دنبال زندگی شیرین، مادّی‌گرا و سودجو، به‌هر کاری صورت واقعی می‌دهد، مخالف خشونت، با ثبات و پایدار، عاشق صلح و آرامش، صادق، مال جمع کن، اهل هنر، مخالف درگیری، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌کند، مستعد کشاورزی، هرکاری را به پایان می‌رساند، رئیس فعّال و لایق، با همه کنار می‌آید، خود سر، نجیب، عاشق خانه و خانواده، عاشق طبیعت، عاشق رفتار ملایم، کمک رسان، دارای قلبی بزرگ، با صف، مسلّط به نفس، دارای عزّت نفس، عاشق گل و زیبائی، بی تفاوت نسبت به دشمنان ،میانه رو، رفیق و دوست بسیار شیرین،شیک پوش، علاقه‌مند به موسیقی، قدر شناس، مخالف عجله، دارای تحمّل زیاد، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد .

ویژگی‌های متولدین اردیبهشت

مشخصات زن متولد اردیبهشت ماه :

روژان: زنی که طبیعت را دوست می دارد، زنی که مادر سخت گیری است، زنی که همسری فداکار وکمک دهنده است، زنی که عاشق موسیقی و ساز و آواز است، زنی که روحی بزرگ و بلندپرواز دارد.زن متولد برج ثور از بسیاری جهات نمک زندگی محسوب می‌شود. او مخلوطی است از کلیه خصوصیاتی که مردها در جستو خویش می‌باشند وکمتر پیدایش می کنند. البته گاهی ممکن است چنان از کوره در برود که قوی ترین مردها رابه وحشت بیندازد و فراری دهد (و یا لااقل وادار کند که زیر میز پنهان بشود) اما یک چنین حالتی هرگز بدون دلیل به وی دست نمی‌دهد.
از نظر او زن بودن مفهومش عروسک پر زرق و برق بودن ، متظاهر به ضعیف بودن برای به دست آوردن خواسته‌هایش نمی‌باشد. خیلی طول نمی‌کشد که شما پی می‌برید او دارای فکر و عقیده خاص خود می‌باشد و آنقدر قدرت دارد که برای رسیدن به هدفش عجز و لا به نکند.
معمولا در یک زن متولد اردیبهشت آنقدر عزت نفس و تسلط به نفس وجود دارد که بتواند به هر نوع خواسته و تمایلی لگام بزند و اتفاقا چقدر بهتر است که او همیشه این کار را هم بکند زیرا اگر یکی از والدینش متولد برج حمل (فروردین) و یا اسد (مرداد‌) باشند در او قدرت نشان دادن خشونت و بر پا کردن آشوب برای رسیدن به هدف وجود خواهد داشت و اگر چنانچه به هنگام تولد تحت تاثیر برج (اسفند) ویا جوزا (خرداد) قرار گرفته باشد، یک چنین قابلیت به مراتب بیشتری در وی مشاهده می‌گردد، اما علی الاصول زن متولد برج ثور است خوددار و در اکثر قریب به اتفاق آرام و ساکت و از این بابت خدا را شکر گزار بود زیرا عصبانیتش به راستی شدید و هم آور می‌باشد.

ویژگی‌های متولدین اردیبهشت از لحاظ عشق

دختر متولد برج ثور در ابراز عشق بسیار بی پرواست اما شیفتگی اش نسبت به طبیعت و اعتقاد به اینکه همه چیز همان طوری است که دیده می‌شود، اغلب موجب سردرگمی و گمراهی‌اش می‌گردد. اگر مردی فقط به ظاهر چنان بود که او می‌خواهد، صمیمانه دست هایش را به دور گردنش می‌اندازد و عاشقش می‌شود و شما اگر می‌خواهید دست‌های او را به دور گردن خود ببینید، سعی کنید دهانتان هرگز بوی سیر ندهد، رنگ‌هایی را که دوست ندارد نپوشید و به هنگام ملاقاتش صفحه‌ای را روی گرام بگذارید که موسیقی تند و خشنی داشته باشد از نظر احساسات فوق العاده حساس و پاکباز است و به هیچ صورتی نمی‌خواهد که عشق شما نسبت به وی خدشه دار باشد زیرا یک عشق خدشه دار «طبیعی» و ملکوتی نیست.

از لحاظ نوع رفتار در زندگی

زن متولد برج ثور لوس نیست و کمتر اتفاق می‌افتد که از چیزی شکایت داشته باشد. او زنی است که اگر اقتصاد خانواده‌اش مواجه با بحران موقتی‌ای شد، آرام و بدون اعتراض کاری برای خودش پیدا می‌کند و به کمک شوهرش می‌شتابد. در وجودش تنبلی نهفته نشده است و با آرام بودن شیوه زندگی و حرکاتش، بسیار پشتکار دار است.
او می‌تواند مانند یک مرد از نردبان بالا برود و اتاق های منزلش را رنگ کند، اما توقع دارد که بعد از آن روز را به آرامش بگذراندو راحت بخوابد. او با سر بلندی دوش به دوش شوهرش کار می‌کند ولی کمتر اتفاق می‌افتد که بخواهد از شوهرش پیشی بگیرد و یا برتری احتمالی خود را بر او ثابت کند. بسیاری از زنان متولد این ماه صمیمانه به شوهر خود کمک می‌کنند تا به درس خود ادامه بدهد و تخصصی بگیرد و یا اینکه در صورت لزوم نامه‌ها و نوشته‌های او را در منزل ماشین می‌نماید. اما یادتان باشد که به همان اندازه که یاری دهنده است، خواهان دریافت یاری دیگران نیز می‌باشد، اما از مردی که این کار را با ترحم انجام بدهد یا او را قادر به انجام کاری نداند، به شدت متنفر است، اصولا او از هر نوع ضعفی نفرت دارد.

ویژگی‌های متولدین اردیبهشت

مشخصات مرد متولد اردیبهشت ماه :

هیچ موجودی در دنیا به اندازه گربه و مرد متولد اردیبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمی‌دهد.
در پدر بودن مردی است بی‌نظیر و برای بچه های خود در یک دستش زر و در یک دستش شلاق است. وای به روزی که برنجد، وای اگر قهر کند.

مرد مترلد اردیبهشت دیر ناراحت می‌شود و اگر ناراحت بشود دنیا را به هم می‌ریزد. او زنی شوخ وشنگ، ظریف وزنانه، عاقل و سیاستمدار، و مطیع و خانه دار را به سر حد پر ستش دوست دارد.
لابد تصور می‌کنید که یک مرد متولد برج ثور آدمی است آرام، اهل عمل، حساس و همانند ‌ای عظیم پابرجاست. این تصور شما کاملا درست است. شما به علاوه ممکن است متوجه این نکته نیزشده باشید که آدمی است محتاط و مصمم، ضمنا اصلا رویایی نیست واحکام قلبش بر مغزش حکومت نمی‌کند. یک مرد متولد اردیبهشت ممکن است برای انتخاب شما به عنوان یک همسر مدت‌ها وقت صرف نماید.

ویژگی‌های متولدین اردیبهشت از لحاظ عشق

مرد اردیبهشت می‌تواید یک عاشق بیقرار، صمیمی و حامی معشوق باشد. طبیعت شهوانی اش او را نسبت به عطرهای محرکی که بکار می‌برید، نرمی موهایتان و یا لطافت پوست بدنتان سخت آسیب پذیر می‌سازد. او ممکن است نتواند این احساس خود را با کلمات و جملات رایج عشاق بر زبان بیاورد، اما به هر حال راهی برای القای آن به شما پیدا می‌کند. حساسیت او به نوازش خارق العاده است. وجود علائمی از وابستگی به زمین در مجمع الکواکب ثور موجب ‌شود که در زمینه‌های عشقی تناقضاتی در کارش دیده شود.

منبع

شاید دیگر مطالب
روژان را هم دوست داشته باشید

ویژگی‌های متولدین اردیبهشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی