دنیل ریکاردو: هنوز هم می خواهم رقبا از من بترسند


فرمول یک ایران – دنیل ریکاردو هنوز هم می خواهد که رقبایش از او ترس داشته باشند اما برای این کار او کمی با مشکل ترمزهای رنو RS19 روبرو است. بسیاری معتقد هستند که راننده ی استرالیایی توانایی فوق العاده ای در دیر ترمز گرفتن و سبقت گیری حتی در شرایط غیرممکن را نیز دارد و حتی در فصل گذشته، کریستین هورنر مدیر تیم ردبول نیز اعلام کرد که ردبول یکی از...

فرمول یک ایراندنیل ریکاردو هنوز هم می خواهد که رقبایش از او ترس داشته باشند اما برای این کار او کمی با مشکل ترمزهای رنو RS19 روبرو است.

بسیاری معتقد هستند که راننده ی استرالیایی توانایی فوق العاده ای در دیر ترمز گرفتن و سبقت گیری حتی در شرایط غیرممکن را نیز دارد و حتی در فصل گذشته، کریستین هورنر مدیر تیم ردبول نیز اعلام کرد که ردبول یکی از بهترین سبقت گیرنده های فرمول یک را از دست می دهد.

او در فصل 2019 تا به الآن فرصت این را نداشته تا توانایی های خود را به همراه رنو به نمایش بگذارد اما با کسب اولین امتیاز فصل در چین، امیدوار است که شرایطش از نظر ترمزگیری با RS19 بهتر شود:

حداقل برای الان کمی مشکل در این بخش وجود دارد و من متوجه ی برخی قفل کردن های چرخ ها شده ام که در سال گذشته با آن روبرو نبودم بنابراین سعی می کنم که این دشواری ها حل شود.

با توجه به رویکردی که من دارم، باید خود را بیشتر با خودرو وفق دهم و هنوز هم می خواهم رقبا از من بترسند.

دنیل ریکاردو: هنوز هم می خواهم رقبا از من بترسند دنیل ریکاردو: هنوز هم می خواهم رقبا از من بترسند سبقت دنیل ریکاردو از والتری بوتاس – مسابقه گرندپری چین 2018

راننده ی 29 ساله افزود که در تست های بحرین، تمرکزش بر روی ترمزگیری بوده است:

ما برخی تنظیمات را در تست بحرین امتحان کردیم تا کمی به من احساس بهتری برای ترمزگیری بدهد.

به نظر من پیشرفت خوبی داشتیم و در کل شکایتی از این بخش در چین نداشتم. در ردبول کاملا همه چیز در دست من بود و اعتماد کافی را به ترمزهایم در دور اول و برای سبقت گیری داشتم. به نظر من از شروع مسابقات تا به الآن در جایگاه بهتری قرار داریم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403