کانسلو: آینده ام در یوونتوس خواهد بود؛ الگری یکی از بهترین مربیان دنیا است و هرگز علیه او چیزی نگفته ام


کانسلو: آینده ام در یوونتوس خواهد بود؛ الگری یکی از بهترین مربیان دنیا است و هرگز علیه او چیزی نگفته ام

فول بک پرتغالی یوونتوس در خصوص حواشی به وجود آمده اخیر به صحبت پرداخت و تأکید کرد که می‌خواهد در یوونتوس...

طرفداری- ژائو کانسلو، فول بک پرتغالی یوونتوس، این روز‌ها با فعالیت‌هایش در شبکه های اجتماعی، حاشیه ساز شده است. طی روزهای اخیر، پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا، تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد ژائو کانسلو، چند نظر در اینستاگرام را که از هشتگ #AllegriOut استفاده کرده بودند را لایک زده است.

همین مسئله شایعاتی را مطرح کرد که احتمال جدایی ژائو کانسلو در تابستان پیش رو وجود خواهد داشت. کانسلو در گفتگو با DAZN گفت:

می‌خواهم در یوونتوس کارم را ادامه دهم و آینده ام را اینجا رقم بزنم. سال اخیر، نسبت به گذشته، پیشرفت خوبی داشتم، وقتی در کنار بهترین‌ها تمرین می‌کنید، به طور طبیعی، شما هم پیشرفت می‌کنید. وقتی در کنار داگلاس کاستا، رونالدو، دیبالا، ساندرو و یا بونوچی و کیه لینی تمرین می‌کنید، از هر نظری پیشرفت می‌کنید، به خصوص جاهایی که من از نظر فنی کمبود دارم. دوست دارم در یوونتوس تلاش کنم و به یکی از بهترین‌ها تبدیل شوم. وقتی که به یوونتوس آمدم، نخستین کسی که تحت تأثیرش قرار گرفتم، میرالم پیانیچ بود، او بازیکن بسیار باهوشی است، حتی وقتی توپ را در اختیار ندارد، هم به خوبی ذهن شما را می‌خواهند، به نظرم او بازیکن بسیار بزرگی است.

کانسلو درباره نمایش ضعیف یوونتوس در ابتدای دیدار مقابل فیورنتینا، گفت:

در سی دقیقه ابتدایی، بدون شک، سنگینی حذف از لیگ قهرمانان اروپا روی عملکرد تیم تأثیر گذاشته بود و تیم با اضطراب بازی می کرد و 30 دقیقه ابتدایی، کنترل بازی را از دست داده بودیم. اجازه دادیم فیورنتینا ضدحملات زیادی بزند، اما به هر حال به بازی برگشتیم و توانستیم با بردن بازی، اسکودتو را هم ببریم، چیزی که هدفمان بود.

کانسلو درباره رویارویی با اینتر، تیم فصل گذشته اش، گفت:

آمدن به ایتالیا از اسپانیا، یک تغییر بنیادین برای من بود، در اسپانیا تکنیک شما اهمیت زیادی دارد، اما در ایتالیا، تاکتیک بخش حیاتی است، اسپالتی خیلی از نظر مفاهیم دفاعی به من کمک کرد و قدردان او هستم. 6 ماه مهم را در اینتر سپری کردم که در نهایت منجر شد به بهترین تیم ایتالیا، یعنی یوونتوس بیایم. حالا در کنار الگری کار می‌کنم که یکی از بهترین مربیان دنیاست و شخصیت بسیار فوق العاده ای دارد، هنوز چیزهای زیادی باید از او یاد بگیرم.

کانسلو درباره فعالیتش در شبکه های اجتماعی و لایک زدن هشتگ #AllegriOut گفت:

در این مورد چیزهایی شنیده ام، ولی واقعاً من ارتباطی به این اتفاقات ندارم، به نظرم هیچ معنای خاصی ندارد که چنین کاری انجام دهم. الگری بدون شک یکی از بهترین مربیان دنیاست، همیشه به خوبی با او ارتباط داشته ام. او در یوونتوس و حتی میلان، جام های زیادی کسب کرده است و واقعاً بی معنی است اگر من چنین چیزی را لایک کرده باشم. این‌ها کار کسانی است که می‌خواهند با ایجاد حاشیه، رابطه من و الگری را خراب کنند، الگری بسیار مربی تحسین برانگیزی برای من است و خیلی چیزها را در همین مدت زمان محدود، مدیون او هستم.

کانسلو درباره الگوی فوتبالی اش گفت:

دنی آلوز، مدت‌هاست که او را دنبال می‌کنم. از همان زمانی که فوتبال را آغاز کردم، بازی های او را در سویا دنبال می کردم، او بخشی از تاریخ فوتبال را نوشته است و قطعاً یکی از افسانه های دنیای فوتبال خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید