سرمربی استقلال خوزستان:بهتر از نساجی بودیم ،حقمان برد بود


سرمربی استقلال خوزستان:بهتر از نساجی بودیم ،حقمان برد بود

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: در بازی مقابل نساجی مازندران برتر از حریف بودیم و حقمان پیروزی در این دیدار بود.

به گزارش ایرنا محمد علوی پنجشنبه بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت:بازیکنان استقلال خوزستان همه برای رسیدن به دروازه حریف تلاش می ‌کنند، همه کار دفاعی می کنند و در حمله هم همینطور است هر چند این موضوع کار ما را سخت می ‌کند.
وی ادامه داد: تیم استقلال خوزستان از لحاظ بدنی ضعیف بود اما اکنون در شرایط بهتری قرار داریم و خط حمله ‌ما روند بهتری در پیش گرفته است. امروز می توانستیم هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.
علوی در خصوص استفاده نکردن از وحید نامداری در ترکیب تیم گفت: نامداری بازیکن قابلی است و در تیم امید ایران نیز حضور دارد اما همه باید خودشان را در تمرینات نشان دهند و به هر کس که پنج یا 10 دقیقه شانس بازی برسد باید در این مدت بهترین عملکرد را داشته باشد.
وی در خصوص مسائل فنی این دیدار گفت: تیم نساجی امروز عقب نشسته بود و این موضوع کار ما را سخت کرده بود. ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم اما حریف ضد فوتبال بازی کرد. در این دیدار 70 درصد بازی دست ما بود و همه از عملکرد استقلال خوزستان لذت بردند.
دیدار تیم های استقلال خوزستان و نساجی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
9879/6068

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا