آنر 8 اس با طراحی خاص و قیمت 130 دلاری معرفی شد


آنر 8 اس با طراحی خاص و قیمت 130 دلاری معرفی شد

آنر 8 اس، جدیدترین گوشی اقتصادی برند زیرمجموعه‌ی هواوی است که با وجود مشخصات پایین، از ظاهری امروزی و زیبا بهره می‌برد.

آنر، برند زیرمجموعه‌ی هواوی به‌طور رسمی جدیدترین گوشی اقتصادی خود را با نام آنر 8S رونمایی کرد. این گوشی هواوی که دو هفته پیش نیز اطلاعاتی از آن فاش شده بود، بدنه‌ای از جنس پلاستیک با طراحی خاص دولایه دارد.

آنر ۸ اس به نمایشگری از نوع LCD با رزولوشن +HD و اندازه‌ی ۵.۷۱ اینچ مجهز است. در بریدگی قطره‌ای شکل این نمایشگر دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است که باتوجه‌به نبود حسگر اثر انگشت، علاوه‌بر عکاسی وظیفه‌ی تشخیص هویت کاربر به‌صورت بایومتریک را نیز بر عهده دارد.

آنر 8 اس با طراحی خاص و قیمت 130 دلاری معرفی شد

همان‌طور که اشاره شد دستگاه مورد بحث فاقد حسگر اثر انگشت بوده و پنل پشتی گوشی تنها میزبان یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۸ و امکان فوکوس خودکار با تشخیص فاز است که در زیر آن فلش تکی LED قرار دارد.

آنر 8 اس با طراحی خاص و قیمت 130 دلاری معرفی شد

وظیفه‌ی انجام پردازش‌های آنر ۸ اس را پردازنده‌ی مدیاتک هلیو A22 درکنار رم دوگیگابایتی و حافظه‌ی قابل افزایش ۳۲ گیگابایتی برعهده دارد. ظرفیت باتری آنر ۸ اس ۳,۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت است که نسبتا راضی‌کننده به نظر می‌رسد؛ اما برای شارژ آن، طبق معمول این رده از گوشی‌ها، مجبور به استفاده میکرو USB خواهید بود. از دیگر مشخصات آنر ۸ اس می‌توان به وجود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و دریافت‌کننده‌ی رادیو FM اشاره کرد.

جدیدترین گوشی آنر که به‌طور پیش‌فرض EMUI 9 را بر پایه‌ی اندروید پای اجرا می‌کند، در حال حاضر در روسیه عرضه شده است و طی هفته‌های آتی به سایر بازارها نیز راه پیدا خواهد کرد.

در رابطه به قیمت گوشی، هم‌اکنون آنر 8S در روسیه در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی با قیمتی معادل ۱۳۰ دلار در دسترس است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا