یخچال های ساید بای ساید سامسونگ چه مزایایی دارند؟


یخچال های ساید بای ساید سامسونگ چه مزایایی دارند؟

امروز یخچال فریزرهای ساید بای ساید نزد خانواده‌ها بسیار محبوب شده‌اند. در این میان، یخچال های ساید بای ساید سامسونگ بیش از همه مورد توجه مشتریان قرار گرفته‌اند. در ادامه، مزیت این سری از یخچال‌ها را بررسی می‌کنیم. ساید بای ساید نسل منحصربه‌فردی از یخچال‌هاست که در همان ابتدای ورود به بازار به دلیل مزیت‌های... نوشته یخچال های ساید بای ساید...

امروز یخچال فریزرهای ساید بای ساید نزد خانواده‌ها بسیار محبوب شده‌اند. در این میان، یخچال های ساید بای ساید سامسونگ بیش از همه مورد توجه مشتریان قرار گرفته‌اند. در ادامه، مزیت این سری از یخچال‌ها را بررسی می‌کنیم.

ساید بای ساید نسل منحصربه‌فردی از یخچال‌هاست که در همان ابتدای ورود به بازار به دلیل مزیت‌های متعدد خیلی زود مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفتند. این سری از یخچال‌ها با ورود به بازار چالش‌هایی مثل فضای کم یخچال‌ و فریزر، هزینه زیاد خرید دو دستگاه، جاگذاری و چیدمان غذاها و خوراکی‌ها و… را برطرف کردند. ساید‌ بای ساید با یک خط عمود و به شکل متقارن بین یخچال و فریزر تقسیم شده تا میزان زیادی از مواد غذایی را درون خود حفظ کند.

یخچال های ساید بای ساید سامسونگ چه مزایایی دارند؟

در این میان یخچال فریزر‌های ساید بای ساید سامسونگ با داشتن قابلیت‌هایی همچون فناوری خنک‌کنندگی دوگانه، کمپرسورهای پرقدرت اما کم مصرف دیجیتال اینورتر، محفظه‌ها و کشوهای منعطف و جادار، طراحی بدنه با ابعاد مناسب و… بر مزیت‌های اصلی ساید‌ بای سایدها افزوده‌اند و به عنوان محصولی هوشمند، کارآمد و مقرون‌به‌صرفه شناخته شده‌اند. در ادامه بخشی از مزیت‌های یخچال‌های ساید بای ساید سامسونگ را مرور می‌کنیم.

مزایای ساید بای ساید سامسونگ

فناوری خنک‌کنندگی دوگانه

اغلب ساید بای سایدهای سامسونگ به فناوری توئین کولینگ پلاس یا همان خنک‌کنندگی دوگانه مجهز هستند. در ساید بای سایدهایی که از این فناوری بهره می‌گیرند رطوبت مواد غذایی تا 70 درصد حفظ می‌شود. این رقم در یخچال‌های معمولی تنها 30 درصد است. اما در یخچال های ساید بای ساید سامسونگ که به فناوری خنک‌کنندگی دوگانه مجهز هستند تازگی و طراوت مواد غذایی تا 2 برابر بیشتر می‌ماند، به کمک این فناوری میو‌ه‌ها و سبزیجات حتی با وجود گذشت چندین روز در یخچال هم دچار پلاسیدگی و تغییر طعم و رنگ نمی‌شود.

یخچال های ساید بای ساید سامسونگ چه مزایایی دارند؟

نحوه کار فناوری خنک کنندگی دوگانه ساید بای سایدهای سامسونگ به این گونه است که گردش هوای داخل فریزر و یخچال کاملا از یکدیگر جداست. همین جدایی موجب می‌شود تا ضمن حفظ رطوبت لازم مواد غذایی داخل یخچال، فضای داخل فریزر خشک و خنک باقی بماند. با این ترفند دیگر ماست و پنیری که داخل یخچال دارید بوی نامطبوع ماهی داخل فریز را به خود نمی‌گیرد.

فناوری خنک‌کنندگی دوگانه ساید بای سایدهای سامسونگ با حفظ تر و تازگی مواد مغذی و ارزشمندی مثل میوه‌ها و سبزیجات کمک می‌کند تا عادات غذایی سالم در خانواده‌ها برقرار شود.

یخچالی برای همیشه

عواملی مانند نوسان برق خانه یا باز و بسته‌شدن پیاپی در یخچال‌ها در طولانی مدت موجبات فرسودگی تدریجی کمپرسورها را فراهم می‌کند. با توجه به هزینه‌ای که برای خرید یخچال های ساید بای ساید می‌شود داشتن دستگاهی با طول عمر زیاد و کمپرسوری کم نقص نه تنها توقع زیادی نیست بلکه انتظاری بجا محسوب می‌شود. برای برآورده کردن همین انتظار است که در یخچال های ساید بای ساید سامسونگ از کمپرسورهای دیجیتال اینورتر استفاده می‌شود. کمپرسورهای دیجیتال اینورتر سامسونگ با تکیه بر فناوری‌های جدید از طول عمر بیشتر، صدای کمتر و مصرف پایین‌تری برخوردار هستند. سازوکار این کمپرسورها به گونه‌ای است که میزان سرعت و سرمایش آن‌ها طبق عملکرد مصرف‌کنندگان تنظیم می‌شود تا در بهینه‌ترین حالت ممکن مواد غذایی داخل یخچال و فریزر حفظ شوند. این موتورها دارای 123 ماه ضمانت تعویض هستند.

یخچال های ساید بای ساید سامسونگ چه مزایایی دارند؟

چیدمان راحت

یکی از دلایلی که خیلی زود ساید بای سایدها را به سری محبوب خانواده‌ها تبدیل کرد، فضای داخلی بزرگ و جادار این نوع از یخچال‌ها بود. این موضوع باعث شده تا خانواده‌های متوسط و پرجمعیت کار راحتی برای جاگذاری و چیدن غذاها در یخچال داشته باشند. اضافه شدن قابلیت‌هایی مانند عمق زیاد کشوها، انعطاف قفسه‌های کناری و محفظه‌ها، فضاهای مخصوص برای هر نوع خوراکی و طراحی بدنه با ابعاد مناسب در یخچال‌ فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ باعث شده تا این مزیت بیشتر از همیشه جلب توجه کند.

یخچال های ساید بای ساید سامسونگ چه مزایایی دارند؟

به طور مثال ساید بای سایدهای سری FSR سامسونگ در قسمت یخچال خود به درب شوکیس مجهز هستند. درب شوکیس شامل 6 محفظه است که به ترتیب از بالا به پایین بر اساس نیازهای غذایی تمامی اعضای خانواده طراحی شده است. مثلا پایین‌ترین محفظه را می‌توان به خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های بچه‌های کوچک‌تر خانواده اختصاص داد و سایر قسمت‌ها را برای مواد غذایی پرکاربرد در نظر گرفت. ضمن اینکه وجود درب شوکیس به حفظ تازگی مواد غذایی کمک می‌کند و دیگر لازم نیست نگران باز و بسته‌ کردن‌های پیاپی در باشید چرا که با داشتن شوکیس سرمایی از یخچال خارج نخواهد شد.

سرمای دلخواه

سازندگان ساید بای سایدهای سامسونگ برای مواقعی که نیاز دارید تا ماده غذایی خاصی را با شرایط ویژه‌ای نگهداری کنید، کشو یا محفظه‌ای را طراحی کرده‌اند تا درون یخچال خود، یخچال دیگری با دمایی دلخواه داشته باشید. در این محفظه که Cool Select Zone نام دارد بر اساس خوراکی و غذایی که دارید می‌توانید حالت‌های گوناگون سرمایش، سرمایش سریع و یخ‌زدایی را انتخاب کنید. به کمک این محفظه مواد غذایی مورد نظر در شرایطی تازه آماده می‌شود.

یخچال های ساید بای ساید سامسونگ چه مزایایی دارند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی