معرفی سریال Big Little Lies دروغ های بزرگ کوچک؛ یه زندگی ایده‌ آل، یه دروغ ایده‌ آله


یکی از سریال های پر طرفدار چند سال اخیر بی شک سریال دروغ های بزرگ کوچک است. این سریال پیش از آن که هر مخاطبی آن را ببیند هم قابلیت دارد بیننده را به خود جذب کند و این شاید به دلیل بازیگرانی چون نیکول کیدمن، ریز ویترسپون، لورا دِرن، شایلین وودلی و زو کراویتز است. نوشته معرفی سریال Big Little Lies دروغ های بزرگ کوچک؛ یه زندگی ایده‌ آل، یه دروغ...

معرفی سریال Big Little Lies دروغ های بزرگ کوچک؛ یه زندگی ایده‌ آل، یه دروغ ایده‌ آله

یکی از سریال های پر طرفدار چند سال اخیر بی شک سریال دروغ های بزرگ کوچک است. این سریال پیش از آن که هر مخاطبی آن را ببیند هم قابلیت دارد بیننده را به خود جذب کند و این شاید به دلیل بازیگرانی چون نیکول کیدمن، ریز ویترسپون، لورا دِرن، شایلین وودلی و زو کراویتز است.

0

یکی از سریال‌های پرطرفدار چند سال اخیر بی شک سریال Big Little Lies یا دروغ های بزرگ کوچک است. این سریال پیش از آن که هر مخاطبی آن را ببیند هم قابلیت دارد بیننده را به خود جذب کند و این شاید به دلیل بازیگرانی چون نیکول کیدمن Nicole Kidman ریز ویترسپون Reese Witherspoon لورا دِرن Laura Dern شایلین وودلی Shailene Woodley و زو کراویتز Zoë Kravitz است. این بار مخاطب می‌تواند این بازیگران محبوب و مشهور را بیرون از سینما و در تلویزیون خانگی‌اش تماشا کند. در ادامه با معرفی و تحلیل فصل اول سریال Big Little Lies با نت نوشت همراه باشید.

سریال Big Little Lies دروغ های بزرگ کوچک، فصل اول

جالب است بدانید که این سریال درست در زمانی منتشر شد که چندین سریال جذاب دیگر در حال پخش شدن بود اما به دلایلی که در این مطلب به آن خواهیم پرداخت، سریال دروغ های بزرگ کوچک یا همان Big Little Lies توانست با استقبال بسیار خوبی روبرو شود. این سریال که به یکی از مهم ترین برنامه‌های تلویزیونی سال ۲۰۱۷ میلادی تبدیل شد، داستان زندگی چند خانواده در شهر کوچکی در آمریکا است.

بیشتر بخوانید: تحلیل سریال سرگذشت ندیمه The Handmaid’s Tale بر اساس داستانی از مارگارت آتوود

معرفی سریال Big Little Lies دروغ های بزرگ کوچک؛ یه زندگی ایده‌ آل، یه دروغ ایده‌ آله

هنرنمایی Nicole Kidman در سریال دروغ های بزرگ کوچک Big Little Lies

سریال Big Little Lies به شعار تبلیغاتی خود که این جمله «یه زندگی ایده‌ آل، یه دروغ ایده‌ آله» بسیار پایبند است. در این سریال زندگی را همانگونه که ذاتا هست، میشود دید. تمام شخصیت‌های داستان سریال دروغ های بزرگ کوچک حتی فرعی ترین و کم کنش ترین آن‌ها چنان انسان به مثابه انسان واقعی و امروزی هستند که همین مسئله باعث می‌شود که گذر زمان را در موقع دیدن سریال حس نکرد.

انسان‌های این سریال به شکل جالب و قابل توجهی با کوچکترین اعمال خود بر زندگی دیگری تاثیر می‌گذارند. این اتفاق حتی در مورد کودکان سریال نیز صدق می‌کند. آدم‌های سریال Big Little Lies دروغ های بزرگ کوچک مدام تلاش می‌کنند که به طرق مختلفی زندگی ایده آلی را برای خود بسازند و این موضوع چنان در بطن فیلمنامه و شخصیت پردازی رخنه کرده که شاید در وسط‌های کار، مخاطب آن را حس نکند. اما این نکته همواره وجود دارد که انسان‌ها برای یک زندگی بی نقص تلاش می‌کنند، دست به کارهای خوب و بد فراوانی می‌زنند اما در نهایت موفق نمی‌شوند. این همان اتفاقی است که هر کدام از ما در هر جای جهان تجربه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: بررسی شخصیت های سریال بازی تاج و تخت؛ اختلال شخصیتی هریک و ویژگی‌های این اختلالات!

معرفی سریال Big Little Lies دروغ های بزرگ کوچک؛ یه زندگی ایده‌ آل، یه دروغ ایده‌ آله

هنرنمایی Reese Witherspoon در سریال دروغ های بزرگ کوچک

زندگی ایده آلی که هیچوقت به آن دست پیدا نکرده‌ایم و قرار هم نیست دست پیدا کنیم. جالب اینجا است که سریال Big Little Lies دروغ های بزرگ کوچک سریالی آمریکایی است. آمریکا همواره تصوری از زندگی ایده آل برای مردم جهان در پی داشته است. این تصور به خصوص در کشورهای شرقی نهادینه شده و عده‌‌ی زیادی، انسانی را که در آمریکا به دنیا آمده و زندگی می‌کند را همراه با زندگی ایده آل تصور می‌کنند. سریال دروغ های بزرگ کوچک قادر است این تصور رویایی را تا حد زیادی برهم بزند و مخاطب خود را دچار تحول و یا حداقل شک کند.

مخاطب در مواجهه با این سریال احتمالا به این فکر می‌کند که آدم‌های این سریال که اغلب از طبقه‌‌ی مرفه جامعه نیز هستند نیز باز مانند بسیاری از ما دارای مشکلات جدی در زندگی خود هستند و جغرافیا نیز به تنهایی نمی‌تواند این مشکلات را حل و فصل کند. شخصیت‌های این سریال مانند تمام انسان‌های روی زمین دارای خصایص و رذایل متفاوتی هستند. آن‌ها با این خصائص و رذایل بر روی یکدیگر تاثیرات زیادی می‌گذارند. می‌توان دنیای سریال دروغ های بزرگ کوچک را به مثابه جهان در نظر گرفت.

معرفی سریال Big Little Lies دروغ های بزرگ کوچک؛ یه زندگی ایده‌ آل، یه دروغ ایده‌ آله

هنرنمایی Kathryn Newton در سریال دروغ های بزرگ کوچک

جهانی که رفتار و خوب و بد انسان‌های عادی و سیاستمداران و صاحب منصبان به راحتی می‌تواند بر روی دیگر زندگی میلیون‌ها انسان تاثیرات فراوان بگذارد. این سریال همانطور که نام آن پیداست از دروغ هایی می‌گوید که کوچک ولی بزرگ و بزرگ ولی کوچک هستند. این دروغ‌ها مانند دروغ هایی که هر انسانی در زندگی به خود و دیگران می‌گوید می‌تواند سرنوشت ساز و در عین حال بی اهمیت باشد. اما همین دروغ های بی اهمیت، کوچک و بزرگ هستند که در نهایت شکل اصلی زندگی هر کدام از ما را می‌توانند به شکلی بسازند.

نکته‌‌ی دیگری که به موفقیت این سریال هر چه بیشتر کمک کرده است، قسمت‌های طنزی است که در سریال در هر قسمت وجود دارد. این نیز مانند زندگی واقعی است که در بسیاری از مقاطع به واقع می‌تواند خنده دار باشد. طنز سریال دروغ های بزرگ کوچک Big Little Lies نیز مانند لحظه‌های خنده آور زندگی، جاری و واقعی است. فصل اول سریال دروغ های بزرگ کوچک در هفت قسمت یک ساعته منتشر شد و پیش بینی شده که فصل دوم آن نیز در تابستان امسال منتشر می‌شود.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذارید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌سایت

Current ye@r *

Leave this field empty

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق