مهمترین جنگ پرسپولیس – سپاهان ؛ مقایسه آمار بیرانوند – نیازمند


دو دروازه‌بان ملی‌پوش امروز جنگ بزرگی را در دورترین فاصله با یکدیگر دنبال خواهند کرد که موفقیت در آن می‌تواند بهترین شرایط را برای تیم‌شان شکل دهد. نوشته مهمترین جنگ پرسپولیس – سپاهان ؛ مقایسه آمار بیرانوند – نیازمند اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

مهمترین جنگ پرسپولیس – سپاهان ؛ مقایسه آمار بیرانوند – نیازمند

بیرانوند – نیازمند ؛ امیدوار به کلین شیت طلایی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۱
مهمترین جنگ پرسپولیس – سپاهان ؛ مقایسه آمار بیرانوند – نیازمند

دو دروازه‌بان ملی‌پوش امروز جنگ بزرگی را در دورترین فاصله با یکدیگر دنبال خواهند کرد که موفقیت در آن می‌تواند بهترین شرایط را برای تیم‌شان شکل دهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیرانوند و نیازمند دو گلر جوان اما موفق این روزهای فوتبال ایران، امروز می‌توانند با توجه به شرایط هجومی مناسب تیم‌های رقیب، روز سختی برای خود متصور باشند. سپاهان برترین خط حمله این فصل را در کنار برترین گلزن را تا به اینجای فصل در اختیار دارد و در سمت مقابل نیز پرسپولیس سومین خط حمله برتر لیگ و دومین گلزن برتر این رقابت‌ها را در ترکیب خود می‌بیند.

پیام نیازمند که از آکادمی پیکان رشد کرد و در نهایت به تیم اصلی رسید، در فصل جدید جایگزین ابراهیم عالمه سوری در سپاهان شد. حضور این دروازه‌بان جوان اما باکیفیت در ترکیب سپاهان باعث شده تا آنها ضعف بزرگ چند فصل اخیر خود را به فراموشی بسپارند و نیازمند نیز توانسته با عملکرد بدون اشتباه خود سهم زیادی در تصاحب امتیازات حریف داشته باشد. او در این فصل با ۱۳ کلین شیت در جمع برترین‌های فصل قرار دارد و امیدوار است با تداوم این رکورد شرایط خوبی برای زردپوشان شکل دهد. عملکرد موفق این دروازه‌بان جوان در این فصل باعث شد تا با حضور در اردوهای پایانی تیم ملی در نهایت نظر کارلوس کی‌روش برای حضور در جام ملت‌ها را نیز جلب کند.

بیرانوند با عملکردی درخشان خصوصا طی دو فصل اخیر تمام نگاه‌ها را به خود جلب کرده است. مسیر موفقیت او از گلر سوم بودن در جام ملت‌های استرالیا با گذشت ۴ سال به شماره یک تیم ملی در جام جهانی و جام ملت‌ها تبدیل شد. بیشترین تعداد کلین شیت طی فصول اخیر در ترکیب پرسپولیس و عملکردی درخشان در لیگ قهرمانان آسیا که باعث شد تا سرخ‌ها به فینال این رقابت‌ها نیز برسند و او مدعی تصاحب عنوان مرد سال آسیا نیز شود که در نهایت از آن بازماند.

برای گلری که رخ در رخ کریس رونالدو موفق شد پنالتی او را مهار کند و ضربه سر ژاوی را با واکنشی خیره کننده راهی اوت کرد تا تیمش به فینال آسیا برسد، هیچ چیز لذتبخش‌تر از تصاحب جام طی سه فصل اخیر نخواهد بود. او هرچند در بازی رفت مقابل کی‌روش استنلی مغلوب شد اما امیدوار است اینبار نمایش بهتری در آزادی برابر حمله‌وران سپاهانی که خصوصا روی ضدحملات و ضربات ایستگاهی شرایط خوبی دارند، عملکرد درخشانی به جا بگذارد.

نبرد گلرهای ملی‌پوش در استادیوم آزادی مطمئنا صحنه‌های ویژه‌ای را در این بازی شکل خواهد داد. نیازمند که در دیدار با استقلال خوزستان تنها چند ثانیه با شکل گیری روز فوق العاده‌اش فاصله داشت در نهایت تسلیم ضربه تمام کننده پاتوسی شد و مطمئنا نمی‌خواهد این اتفاق اینبار در آزادی برابر او رقم بخورد.

هر دو دروازه‌بان برابر مدعیان آقای گلی این فصل قرار خواهند گرفت. کی‌روش استنلی با ۱۴ گل زده و علیپور با ۱۳ گل نبرد سختی را برای آنها ترتیب خواهند داد. استنلی با قد و قامت بلند خود بیشتر چشم به پیروزی در نبردهای هوایی دوخته و در سمت مقابل نیز علیپور با چارچوب شناسی خود به دنبال تسلیم کردن شماره یک‌های این دیدار هستند.

طبق آمار یازده، علیرضا بیرانوند در این فصل ۱۴ کلین شیت ثبت کرده و ۹ گل دریافت کرده و در کنار آن ۳۰ مهار داشته است. نیازمند نیز با ۱۳ کلین شیت، ۱۹ گل دریافتی و البته ۴۳ مهار روزهای پرکاری درون دروازه سپاهان پشت سر گذاشته است. باید دید آنها امروز مقابل برترین تیم‌های هجومی لیگ هجدهم چه عملکردی از خود به جا خواهند گذاشت و آیا موفق به ثبت کلین شیت طلایی فصل خواهند شد یا خیر.

مهمترین جنگ پرسپولیس – سپاهان ؛ مقایسه آمار بیرانوند – نیازمند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟