تانوس را در گوگل جستجو کنید و شگفت زده شوید!


رسانه کلیک – به تازگی جدیدترین قسمت فیلم انتقام جویان اکران شده است. در این میان گوگل تصمیم گرفته این موضوع را با شخصیت تانوس جشن بگیرد. موتور جستجوی گوگل میزبان یک ایستر اگ جدید برای اکران فیلم انتقام جویان پایان بازی شد. در گوگل دسکتاپ یا موبایل، کلمه تانوس (Thanos) را جستجو کنید و […] نوشته تانوس را در گوگل جستجو کنید و شگفت زده شوید! اولین...

رسانه کلیک – به تازگی جدیدترین قسمت فیلم انتقام جویان اکران شده است. در این میان گوگل تصمیم گرفته این موضوع را با شخصیت تانوس جشن بگیرد.

موتور جستجوی گوگل میزبان یک ایستر اگ جدید برای اکران فیلم انتقام جویان پایان بازی شد. در گوگل دسکتاپ یا موبایل، کلمه تانوس (Thanos) را جستجو کنید و سپس روی دستکش جادویی این شخصیت کلیک کنید.

با کلیک یا لمس این دستکش، دست تانوس حرکت کرده و سپس با استفاده از نیروی خود، تغییراتی را در صفحه جستجوی گوگل ایجاد می کند.

نتایج گوگل در حالت عادی برابر با 90,700,000 است ولی با کلیک روی دستکش Thanos، در مدت زمان 0.44 ثانیه تعداد نتایج به 45,350,000 کاهش پیدا می کند! گوگل برای کاهش تعداد نتایج، صفحه را با سرعت خالی می کند.

تانوس را در گوگل جستجو کنید و شگفت زده شوید!

در صورتی که کاربر خواهان دسترسی دوباره به نتایج عادی باشد، تنها باید دوباره روی دستکش تانوس کلیک کند. بعد از کلیک دوم، نتایج مانند حالت عادی نمایش داده می شوند.

فیلم انتقام‌جویان: آخر بازی یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال جاری بوده و احتمالا بهترین فیلم سال 2019 نیز لقب می گیرد (بهترین فیلم های 2019 که حداقل باید یکبار ببینید).

تانوس را در گوگل جستجو کنید و شگفت زده شوید!

این فیلم دنباله فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت محسوب می شود. در این فیلم، قهرمانان به نبرد Thanos می روند. این فیلم که امروز در آمریکای شمالی روی پرده قرار گرفته، فروش بسیار بالایی را تجربه کرده است و همچنین منتقدان از آن رضایت بالایی دارند.

در این فیلم بازیگران زیادی به ایفای نقش پرداخته اند که در این میان می توان به رابرت داونی جونیور، کریس ایوانز، مارک رافلو، کریس همسورث، اسکارلت جوهانسون و بری لارسون اشاره کرد. فیلم انتقام جویان 4 توسط برادران روسو کارگردانی شده است.

در حال حاضر این فیلم امتیاز 9.2 را در IMDB کسب کرده است. بسیاری از تحلیلگران به فروش بسیار بالای این فیلم در گیشه و همچنین شکستن چندین رکورد توسط آن اشاره می کنند.

Source: theverge

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی