جزئیات رسمی فیلم جیمز باند 25 مشخص شد؛ خلاصه داستان، بازیگران و بیشتر


جزئیات رسمی فیلم جیمز باند 25 مشخص شد؛ خلاصه داستان، بازیگران و بیشتر

مجموعه James Bond با فیلم دکتر نو در سال 1962 آغاز شد و پس از 24 قسمت موفق حالا فیلم جیمز باند 25 در راه است که در آن شاهد آخرین حضور دنیل کریگ در این نقش خواهیم بود.  دنیل کریگ تا اینجا توانسته در نقش جیمز باند درخشان ظاهر شود اما فیلم‌های او همیشه... نوشته جزئیات رسمی فیلم جیمز باند 25 مشخص شد؛ خلاصه داستان، بازیگران و بیشتر اولین بار در گجت...

مجموعه James Bond با فیلم دکتر نو در سال 1962 آغاز شد و پس از 24 قسمت موفق حالا فیلم جیمز باند 25 در راه است که در آن شاهد آخرین حضور دنیل کریگ در این نقش خواهیم بود.

دنیل کریگ تا اینجا توانسته در نقش جیمز باند درخشان ظاهر شود اما فیلم‌های او همیشه در اوج نبوده‌اند، از آثار درجه یکی همچون کازینو رویال و اسکای فال تا آثار متوسطی همچون ذره‌ای آرامش و اسپکتر. اما سازندگان قصد دارند فیلم جیمز باند 25 را به یکی از بهترین قسمت‌های این مجموعه تبدیل کنند.

فیلم جیمز باند 25 به احتمال زیاد آخرین باری خواهد بود که دنیل کریگ در نقش این شخصیت مشهور می‌بینیم. این فیلم در ابتدا قرار بود توسط کارگردان برنده اسکار، دنی بویل ساخته شود که به دلیل تفاوت‌های خلاقانه از پروژه کنار رفت تا کری فوکوناگا، کارگردان سریال کاراگاه واقعی و فیلم جانوران بدون کشور جای او را پر کند. فیلمنامه اثر توسط فیبی والر-بریج نوشته شده که نویسندگی و کارگردانی دو سریال فلیبگ و کشتن ایو را در کارنامه دارد. نیل پرویس و رابرت وید که قسمت‌های قبلی را به نگارش در آورده بودند، این بار تنها به عنوان طراح داستان حضور دارند.

بازگشت تمامی شخصیت‌های فرعی در فیلم جیمز باند 25

بازیگر برنده اسکار، رامی ملک، شخصیت منفی جدید فیلم خواهد بود. طبق اخبار منتشر شده، لیا سیدو، رالف فینس، جفری رایت، بن ویشاو، روری کینیر و نائومی هریس همگی از قسمت‌های قبلی برخواهند گشت.

در کنار رامی ملک، تیم بازیگری جدید فیلم را آنا د آرماس (بلیر رانر 2049)، بیلی مگنوسن (شب بازی)، دالی بنسالا، لشانا لینچ (کاپیتان مارول) و دیوید دنسیک (بندزن خیاط سرباز جاسوس) تشکیل می‌دهند. تصاویر تیم بازیگری را در ادامه مشاهده کنید:

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

طبق گفته فوکوناگا، هنگامی که فیلم آغاز می‌شود، باند به عنوان جاسوس فعال نبوده و در جامائیکا زندگی می‌کند. حتما به یاد دارید که در پایان اسپکتر، جیمز و مدلین (لیا سیدو) سوار ماشین شدند و به سوی مقصدی نامشخص حرکت کردند. کارگردان همچنین اعلام کرد که تولید فیلم در کشور نروژ آغاز شده و فیلمبرداری در ایتالیا ادامه خواهد یافت. تا پیش از این شایعه شده بود که فیلم جیمز باند 25 یک سکانس اکشن بزرگ در جنوب ایتالیا خواهد داشت.

خلاصه داستان رسمی فیلم به شرح زیر است:

باند زندگی آرامی را در جامائیکا سپری می‌کند. اما هنگامی که فلیکس لیتر، یکی از دوستان قدیمی‌اش در سازمان سیا از او کمک می‌خواهد، آرامش‌اش به پایان می‌رسد. او ماموریت پیدا می‌کند تا یک دانشمند ربوده شده را نجات دهد، ماموریتی که ثابت می‌شود در پشت‌ آن توطئه‌ بزرگی وجود دارد. این ماموریت باند را به سوی یک فرد شرور مرموز هدایت می‌کند که از یک تکنولوژی جدید خطرناک بهره می‌برد.

حضور شخصیت‌های قدیمی نشان می‌دهد که سازندگان قصد دارند با این فیلم، پایان شکوهمندی را برای آخرین حضور دنیل کریگ رقم بزنند. با یک تیم سازنده بااستعداد و یک تیم بازیگری درجه یک، باید دید آیا این فیلم در نهایت می‌تواند به اثر قابل توجهی تبدیل شود یا خیر.

فیلم جیمز باند 25 در تاریخ 8 آوریل 2020 (20 فروردین 1399) به اکران سینماهای جهان در خواهد آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس