بزرگداشت بامداد فلاحتی در فرهنگسرای ارسباران برگزارمی شود


بزرگداشت بامداد فلاحتی در فرهنگسرای ارسباران برگزارمی شود

تهران-ایرنا-سی و سومین نشست «آیین آواز» با بزرگداشت بامداد فلاحتی آوازخوان صاحب سبک و جوان در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از فرهنگسرای ارسباران، در این نشست فریدون شهبازیان، شهرام صارمی و سیدحسین فلاحتی پدر بامداد درباره سیر آموزش، رشد هنری و ویژگی های شیوه آوازی بامداد فلاحتی صحبت می کنند و در ادامه بامداد فلاحتی برای حاضران آواز می خواند.
اجرای آواز هاشم احمدوند بخش دیگر این نشست است.
بامداد فلاحتی متولد سال 1361 در شهر یزد، فارغ التحصیل رشته سرامیک صنعتی، کارشناس موسیقی و تحصیلکرده فارغ التحصیل رشته آهنگ سازی از دانشگاه هنر و جهاد دانشگاهی است.
وی از محضر هنرمندانی همچون پرویز مشکاتیان، محسن کرامتی و حمیدرضا نوربخش بهره برده و در کنار جلال ذوالفنون نیز اجرای موسیقی داشته است.
سلسله نشست های تخصصی آموزشی آیین آواز حدود سه سال است توسط باشگاه موسیقی ارسباران با هدف پاسداشت آواز ایرانی و احیای این هنر و تجلیل از چهره های موسیقی آوازی ایران و معرفی استعدادهای و صداهای تازه یا کمتر شناخته شده این هنر فعالیت دارد و امسال در نظر دارد به چهره های جوان و توانمند این عرصه نیز بپردازد.
حضور در سلسله نشست های «آیین آواز» برای عموم آزاد است.
علاقه مندان برای حضور در سی و سومین نشست آیین آوار می توانند سه شنبه 10 اردیبهشت ساعت 18 به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.
تهرام/7245//6139

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی