سلسله مباحث «گفتمان مهدویت» در مساجد طبس برگزار می شود


 سلسله مباحث «گفتمان مهدویت» در مساجد طبس برگزار می شود

مسئول نمایندگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی وهنری مساجد طبس از برگزاری سلسله مباحث گفتمان مهدویت و پاسخگویی به شبهات در سطح مدارس و مساجد این شهرستان خبر داد.

«مهدی آئین پرست» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در طبس گفت: سلسله مباحث گفتمان مهدویت و پاسخگویی به شبهات با حضور حجت الاسلام و المسلمین مقداد براتی از قم تا 4 اردیبهشت در سطح مدارس، مساجد و کانون های فرهنگی وهنری و پایگاه های بسیج برگزار می شود.

مسئول نمایندگی دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد طبس گفت: این برنامه امشب در کانون فرهنگی هنری حضرت ابوالفضل(علیه السلام) منطقه دیهشک و پس از آن در مسجد بلال و توسط کانون فرهنگی وهنری ثارالله برگزار می شود.

وی اظهار داشت: سلسله مباحث گفتمان مهدویت سوم اردیبهشت ساعت 9:30 صبح در مسجد ائمه بقیع، مسجد امام صادق(ع) زیباشهرساعت 17:30 عصر و جلسه ویژه بانوان ساعت 18 عصر در مسجد قمربنی هاشم شهرک رضوانشهر و بعد از نماز مغرب و عشاء در کانون فرهنگی هنری امیرالمومنین(ع) انجام خواهد شد.

آئین پرست بیان داشت: در ادامه برگزاری این جلسات، 4 اردیبهشت جلسه ویژه بانوان در مسجد شهرک شهید صدوقی ساعت 9صبح برگزار خواهد شد و در مهدیه دشتغران ساعت 10 صبح و در مسجد حضرت جوادالائمه (ع) منطقه دیهشک پایین ساعت 17 عصر برگزار می شود.

پایان پیام/570

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش