چرا وزارت ارتباطات صفحه اینستاگرام قاتل طلبه همدانی را مسدود نمی‌کند؟!


چرا وزارت ارتباطات صفحه اینستاگرام قاتل طلبه همدانی را مسدود نمی‌کند؟!

به گزارش گلستان 24 (http://www.golestan24.com)؛ همزمان با به هلاکت رسیدن قاتل طلبه همدانی، یک کاربر فضای مجازی با هشتگ...

به گزارش گلستان 24 ؛ همزمان با به هلاکت رسیدن قاتل طلبه همدانی، یک کاربر فضای مجازی با هشتگ #طلبه_همدانی نوشت:« نیروی انتظامی این قاتل اوباشِ فراری را به هلاکت رساند اما هنوز وزارتخانه رصدگر و حساس به #حق_الناس برای بستن پیجش اقدامی نکرده! یکی بره بگه پخش محتوای مهوع این پیج دست کمی از برنامه برنده باش نداره بلکه اینجوری این پیج دیسیبل بشه!!»

چرا وزارت ارتباطات صفحه اینستاگرام قاتل طلبه همدانی را مسدود نمی‌کند؟!

گفتنی است؛ روز گذشته «مصطفی قاسمی» طلبه ۴۶ ساله بر اثر تیراندازی در یکی از کوچه‌های شهر همدان، جان خود را از دست داد. با تلاش ماموران نیروی انتظامی، صبح امروز (یکشنبه ۸ اردیبهشت) قاتل این روحانی همدانی که پیشتر شناسایی شده بود در درگیری با مأموران کشته شد. روز گذشته پس از به شهادت رسیدن این طلبه همدانی، قاتل با انتشار پست‌هایی در صفحه شخصی خود به این قتل اعتراف کرد. همچنین گفتنی است؛ پیش از این نیز کاربر مورد نظر پست‌هایی غیراخلاقی و خشونت‌آمیز را در حساب کاربری خود به اشتراک گذاشته بود.

وزارت ارتباطات نماینده اینستاگرام در ایران است و می‌تواند شبکه را پالایش و مورد رصد قرار دهد، ضمنا مسدودسازی و محدودسازی پیج‌های اینستاگرامی به واسطه دسترسی از شرکت اینستاگرام کار چندان سختی برای این وزارت خانه نیست!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن