حضور جان سینا در فیلم سریع و خشن 9 رسما تایید شد


رسانه کلیک – وین دیزل به صورت رسمی خبر از حضور جان سینا در فیلم سریع و خشن 9 داد. فیلم Fast and Furious 9 سال 2020 اکران می شود. مجموعه فیلم سریع و خشن طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و همچنین فروش بسیار بالایی را تجربه می کند. بر اساس اطلاعات جدید، در قسمت […] نوشته حضور جان سینا در فیلم سریع و خشن 9 رسما تایید شد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – وین دیزل به صورت رسمی خبر از حضور جان سینا در فیلم سریع و خشن 9 داد. فیلم Fast and Furious 9 سال 2020 اکران می شود.

مجموعه فیلم سریع و خشن طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و همچنین فروش بسیار بالایی را تجربه می کند. بر اساس اطلاعات جدید، در قسمت نهم این فیلم شاهد ایفای نقش جان سینا خواهیم بود.

وین دیزل به تازگی با انتشار ویدیویی در اینستاگرام خبر از حضور جان سینا در فیلم سریع و خشن 9 داده است. در این ویدیو وین دیزل پس از چند ثانیه صحبت، جان سینا را نشان می دهد و حضور او در جدیدترین قسمت فیلم سریع و خشمگین را اعلام می کند.

در گذشته نه چندان دور گزارشی در فضای مجازی منتشر شده بود که خبر از مذاکره جان سینا با شرکت برادران وارنر برای حضور در فیلم جوخه انتحاری 2 می داد. این فیلم که توسط جیمز گان کارگردانی می شود، در تاریخ 6 آگوست 2021 روی پرده سینما می رود (فیلمنامه جوخه انتحاری 2 تکمیل شد).

حضور جان سینا در فیلم سریع و خشن 9 رسما تایید شد

فیلم Fast and Furious 9 توسط جاستین لین کارگردانی می شود. لین وظیفه کارگردانی قسمت های سوم، چهارم، پنجم و ششم مجموعه فیلم سریع و خشن را بر عهده داشته است.

فیلم سریع و خشن 9 در سال 2020 روی پرده سینما قرار می گیرد. با توجه به فروش بسیار بالای قسمت هشتم این فیلم، انتظار می رود قسمت جدید آن نیز با استقبال بسیار بالایی از سوی علاقه مندان به سینما قرار بگیرد.

در سال جاری میلادی شاهد اکران اولین اسپین آف این مجموعه با نام هابز و شاو خواهیم بود. دیروز خبری به اینترنت راه پیدا کرد که خبر از حضور کیانو ریوز در این فیلم می داد (کیانو ریوز در فیلم Hobbs and Shaw بازی می کند). به احتمال زیاد در آینده با اسپین آف های بیشتری برای مجموعه فیلم سریع و خشمگین روبه‌رو می شویم.

Source: cbr

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403