10 هدیه تولد ارزان قیمت برای خانمها و آقایان


10 هدیه تولد ارزان قیمت برای خانمها و آقایان

خرید هدیه در این روزها با توجه به قیمت سرسام آور اجناس در بازار به جیب های پر از پول احتیاج خواهد داشت و تهیه هدیه برای افرادی که از توان مالی کمی برخوردارند بسیار مشکل خواهد بود. فرقی هم نمی کند که شما به فکر تهیه کادو تولد برای خانمها هستید یا که کادو تولد برای مرد تهیه می کنید. در هر صورت تهیه یک محصول باکیفیت و یک کادو تولد هیجان انگیز گران...

خرید هدیه در این روزها با توجه به قیمت سرسام آور اجناس در بازار به جیب های پر از پول احتیاج خواهد داشت و تهیه هدیه برای افرادی که از توان مالی کمی برخوردارند بسیار مشکل خواهد بود. فرقی هم نمی کند که شما به فکر تهیه کادو تولد برای خانمها هستید یا که کادو تولد برای مرد تهیه می کنید. در هر صورت تهیه یک محصول باکیفیت و یک کادو تولد هیجان انگیز گران تمام خواهد شد!

اما در همین شرایط بازار هم می توانید با کمی هوشمندی، خرج کمی خلاقیت و مقدار زیادی بازار گردی محصولاتی را پیدا کنید که علاوه بر اینکه از قیمت تمام شده پایینی برخوردارند دارای کیفیت مناسبی نیز هستند و می توان آنها را تبدیل به یک هدیه هیجان انگیز نمود.

در ضمن فروشگاه های اینترنتی متعددی هم در ضمینه هدیه و کادو فعال هستند که در این ضمینه بخوبی عمل کرده و در حال فعالیت هستند که یکی از آنها فروشگاه تک کادو است. این فروشگاه اینترنتی بصورت اختصاصی برای تامین کادو و هدیه تولد و سایر مناسبت ها فعالیت می کند و محصولاتی که عرضه می نماید علاوه بر اینکه فوق العاده جذاب، کاربردی، زیبا و باکیفیت هستند از قیمت بسیار مناسبی هم برخوردارند.

در ادامه ما ۱۰ مورد از محصولات ارزان قیمت این فروشگاه اینترنتی را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که امیدواریم مورد توجه و استفاده شما خوبان نیز قرار بگیرد.

10 هدیه تولد ارزان قیمت برای خانمها و آقایان

۱- قاب کاشی با شعر و جملات زیبا

یکی از کادوهای ارزان قیمت و پرطرفدار سایت تک کادو قاب کاشی های زیبای آن است. بر روی کاشی های کوچک شعرها و جملات زیبا و عاشقانه به بهترین شکل و با طراحی زیبا چاپ شده است و این کاشی ها در داخل یک قاب چوبی MDF قرار داده شده اند.

شما می توانید با توجه به سلیقه و ذوق هنری خود یکی از مدلها و شعرها را انتخاب نموده و سفارش دهید. این کادو برای آقایان و خانم ها مناسب است.

10 هدیه تولد ارزان قیمت برای خانمها و آقایان

۲- ساعت مچی فانتزی Silvia مدل ۵۰۴۰

ساعت مچی ۵۰۴۰ یک ساعت مچی فانتزی و اسپرت است که می تواند براحتی مورد استفاده خانم ها و آقایان قرار بگیرد. این ساعت مچی دارای قاب مسطتیل شکل ساده است و صفحه آن نیز در نهایت سادگی طراحی شده است.

این محصول یک هدیه ارزان قیمت بحساب می آید و در عین حال از کیفیت و کارایی مناسبی برخوردار بوده و زیبا و پرجاذبه است.

10 هدیه تولد ارزان قیمت برای خانمها و آقایان

۳- ماکت دکوری گیتار برند سازک

این محصول برای هدیه دادن به علاقه مندان به موسیقی بسیار مناسب است. یک ماکت کوچک دکوری با جزییات وسواس گونه و بسیار خوش ساخت که از قیمت تمام شده ناچیزی برخوردار است.

این ماکت یک دکوری جذاب برای طرف مقابل شما خواهد بود تا هر بار که آن را مشاهده می کند یاد شما در خاطرش زنده شود.

10 هدیه تولد ارزان قیمت برای خانمها و آقایان

۴- گردنبند سنگ اونیکس مدل خدا

گردنبند های سنگ اونیکس این روزها بسیار زیاد مورد استفاده جوانان قرار می گیرند و دخترها و پسرها از آن استقبال کرده اند. این گردنبند دارای پلاک فلزی طلایی رنگ با طرح زیبا و نوشته “خدا” است که با سلیقه بسیاری از افراد همخوان است.

این گردنبند داخل یک جعبه زیبا قرار گرفته و برای شما ارسال می شود. هدیه ای شیک، جذاب و ارزان قیمت که با چند کلیک می توانید درب منزل تحویل بگیرید.

10 هدیه تولد ارزان قیمت برای خانمها و آقایان

۵- زیر لیوانی مدل چوکا

این زیر لیوانی های زیبا کار دست هنرمندان داخلی هستند. بدنه آنها از جنس چوب بوده و یک تکه کاشی در داخل آن تعبیه شده است. طرح و نقش روی کاشی ها بسیار زیبا طرح و نقش شده است.

این هدیه هم برای خانم ها و آقایان مناسب بوده و با هزینه ناچیز قابل تهیه کردن و سفارش دادن است.

10 هدیه تولد ارزان قیمت برای خانمها و آقایان

۶- ست ساعت و دستبند Disu

این ست برای هدیه دادن به دختر خانم ها بسیار مناسب می باشد. یک ساعت فانتزی که با یک جفت دستبند همرنگ ست شده باشد یک ایده هیجان انگیز است که تک کادو آن را تبدیل به محصول کرده است.

ساعت و دستبند در این ست بخوبی باهم ست شده اند و در یک جعبه همرنگ مناسب قرار گرفته اند که خروجی آن یک محصول سورپرایزی و با حفظ کیفیت ارزن قیمت است.

10 هدیه تولد ارزان قیمت برای خانمها و آقایان

۷- گردنبند استیل ترلان

یک کادو دخترانه و زنانه ارزان قیمت دیگر؛ گردنبند استیل به شکل قلب که روی آن با نگین های ظریف تزیین شده است. این گردنبند زیبا را می توانید برای دختر خانم های نوجوان تا زنان میانسال تهیه کنید.

10 هدیه تولد ارزان قیمت برای خانمها و آقایان

۸- ساس بند mavi

یکی از هدیه های ارزان قیمت مردانه در سایت تک کادو ساس بند برند mavi است. این ساس بند از کیفیت مناسب و قابل قبولی برخوردار بوده و دارای یک جعبه شیک و زیباست. هدیه ای که برای پسران جوان تا مردان کهن سال مناسب است.

10 هدیه تولد ارزان قیمت برای خانمها و آقایان

۹- پک هدیه سی بل

پک سی بل از یک عروسک کوتوله قرمز رنگ با ریش های سفید بلند و یک گردنبند قلبی شکل از جنس تیتانیوم تشکیل شده است که در داخل یک جعبه قلبی شکل قرار می گیرند.

این پک هدیه برای دختر خانم های جوان و نوجوان بسیار جذاب است و قیمت تمام شده مناسب اش آن را جذابتر هم نموده است!

10 هدیه تولد ارزان قیمت برای خانمها و آقایان

۱۰-گردنبند استیل نام دلخواه

یک گردنبند با نام طرف مقابل شما یک هدیه سورپرایز کننده و بینظیر است. شما کافیست تا نام دلخواه خود را هنگام ثبت سفارش ارسال کنید تا یک گردنبند با یک طراحی زیبا از اسم مورد نظرتان را با بسته بندی و کادوپیچی شیک درب منزل تحویل بگیرید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مبتلایت باشم