فولکس ID R معرفی شد!


فولکس‌واگن مدتها در حال بررسی و بهینه‌سازی خودروی مسابقه‌ای جدید خود بود و اکنون بنظر می‌رسد این خودرو آماده رقابت نفسگیر با سایر خودروها است. ID R قصد دارد رکورد خودروهای مسابقه‌ای الکتریکی را در پیست نورنبرگ جابه‌جا کند و مقامات فولکس‌واگن تقریبا به خودروی خود مطمئن هستند. طراحان این خودرو بسیاری از تغییرات را براساس پیست نورنبرگ اعمال...

فولکس ID R معرفی شد!

فولکس‌واگن مدتها در حال بررسی و بهینه‌سازی خودروی مسابقه‌ای جدید خود بود و اکنون بنظر می‌رسد این خودرو آماده رقابت نفسگیر با سایر خودروها است. ID R قصد دارد رکورد خودروهای مسابقه‌ای الکتریکی را در پیست نورنبرگ جابه‌جا کند و مقامات فولکس‌واگن تقریبا به خودروی خود مطمئن هستند. طراحان این خودرو بسیاری از تغییرات را براساس پیست نورنبرگ اعمال کرده‌اند و می‌توان گفت ID R کاملا برای این پیست بهینه شده است. از جمله تغییرات ID R، پکیج آئرودینامیکی جدید است که رسیدن به سطح بالایی از سرعت را برای خودروی مسابقه آلمانی، آسان‌تر می‌سازد.

فولکس ID R معرفی شد!در این زمینه مدیر فنی فولکس‌واگن در بخش محصولات مسابقه‌ای، گفت: ID R باید به سرعت متوسط بیش از ۱۸۰ کیلومتر در ساعت در مسیر برسد تا بتواند رکورد مورد نظر را ثبت کند. این خودروی جذاب در مسیر مسابقه‌ای توانسته است سرعت بیش از ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. در بخش پیشرانه نیز ID R تغییراتی داشته تا برای رکورد شکنی آماده شود.. این خودرو از سیستم مدیریت انرژی بهره می‌برد که در خروجی پیشرانه‌های الکتریکی تاثیر گذار بوده و سیستم ترمز احیا بوسیله آن عمل می‌کند.

فولکس ID R معرفی شد! ID R در حالت ترکیبی ۶۷۱ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند و همچنین شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن ۲٫۲۵ ثانیه‌ است که یک عدد جذاب بنظر می‌رسد. رکورد قبلی لین پیست، ۶ دقیقه و ۴۵٫۹۰ ثانیه‌ بوده است که توسط خودروی NIO EP9 به ثبت رسیده است. فولکس‌واگن این امکان را مهیا کرده است که علاقه‌مندان از طریق یک بازی و به‌کمک عینک‌های واقعیت مجازی بتوانند چند دوری را در پیست نورنبرگ با این خودرو رانندگی کنند که می‌تواند تجربه جذابی باشد.

فولکس ID R معرفی شد!

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

فولکس ID R معرفی شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی