اکشن لانچر 40 با ویژگی‌های مثبت و آیکون‌های جدید معرفی شد


اکشن لانچر 40 با ویژگی‌های مثبت و آیکون‌های جدید معرفی شد

اکشن لانچر 40 (Action Launcher 40) همراه با آیکون‌های جدید و بسیاری از ویژگی‌های کاربردی مفید رسما منتشر شد. نسخه جدید لانچر اندرویدی اکشن لانچر را به صورت رایگان دانلود کنید. با بیش از 5 میلیون بار دانلود در فروشگاه گوگل پلی٬ اکشن لانچر حالا یکی از محبوب‌ترین لانچرهای اندرویدی است. حالا توسعه دهنده‌ی این... نوشته اکشن لانچر 40 با ویژگی‌های...

اکشن لانچر 40 (Action Launcher 40) همراه با آیکون‌های جدید و بسیاری از ویژگی‌های کاربردی مفید رسما منتشر شد. نسخه جدید لانچر اندرویدی اکشن لانچر را به صورت رایگان دانلود کنید.

با بیش از 5 میلیون بار دانلود در فروشگاه گوگل پلی٬ اکشن لانچر حالا یکی از محبوب‌ترین لانچرهای اندرویدی است. حالا توسعه دهنده‌ی این اپلیکیشن٬ کریس لِیسی٬ اکشن لانچر 40 را همراه با آیکون‌های جدید و بسیاری از بهبودهای کوچک و بزرگ در گوگل پلی منتشر کرده است.

اولین چیزی که کاربران اکشن لانچر مدت‌هاست به دنبالش هستند٬ مجموعه‌ای از آیکون‌های رنگارنگ جدید است که می‌تواند نمای تازه‌ای را برای ساخت صفحه اصلی گوشی شما ارائه کند. در اینجا می‌خواهیم نگاهی به آخرین تغییرات ظاهری در اکشن لانچر 40 بی‌اندازیم.

جستجوی عمیق با اکشن لانچر 40

“Action Search” یک قابلیت جدید است که به کاربران اجازه می‌دهد عمیق‌تر از هر زمان دیگری در سطح وب به جستجو بپردازند. شما می‌توانید از این قابلیت جدید برای بررسی جستجوهای داخل اپلیکیشن٬ تنظیمات اپلیکیشن و تنظیمات اصلی خود دیوایس بپردازید. اساسا شما می‌توانید از طریق صفحه اصلی گوشی خود به بخش خاصی از گوشی خود یا اکشن لانچر بروید. مهم‌تر از همه٬ Action Search مختص کاربران نسخه‌ی Premium اپلیکیشن نیست٬ بلکه در دسترس تمام کاربران خواهد بود.

اکشن لانچر 40 با ویژگی‌های مثبت و آیکون‌های جدید معرفی شد

همراه با Action Search این برنامه قابلیت جدید دیگری به نام “Action Web Search” را نیز در اختیار شما قرار می‌گذارد. این قابلیت یک جستجوگر سفارشی سازی شده است که به کاربر اجازه می‌دهد اخبار٬ عکس یا ویدیوهای مدنظرش را در فضای وب جستجو کند. در انتها باید به این نکته اشاره کرد که این برنامه اجازه می‌دهد شما بتوانید موتور جستجوی خودش را به عنوان موتور جستجوی پیشفرض اپلیکیشن‌های دیگر نیز تعیین کنید. این قابلیتیست که کمپانی گوگل برای جستجوگر خودش نیز طراحی کرده بود.

بدیهیست که بخش‌های داخلی اپلیکیشن نیز با بهبودهای ریز و درشتی همراه بوده‌اند. به طور مثال باگ‌های کلیدی برطرف شده‌اند٬ زمان اجرای اپلیکیشن کمتر شده و یک مشکل در بخش حافظه که در نسخه‌های پیشین وجود داشت نیز در نسخه 40 برطرف شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!