تکفارس؛ بررسی تخصصی LG G8 ThinQ


چند وقتی می‌شود که گوشی هوشمند LG G8 ThinQ پرچم‌دار جدید شرکت ال جی معرفی شده است. ظاهر بیرونی این محصول در کنار بدنه فلزی-شیشه‌ای و صفحه‌نمایش بدون حاشیه باعث شده تا از طراحی مرسوم گوشی‌های هوشمند امروزی برخوردار شود اما در داخل این بدنه زیبا، فناوری‌های برتر روز استفاده شده است تا به شما امکان کنترل عملکردهای مختلف را با...

تکفارس؛ بررسی تخصصی LG G8 ThinQ

چند وقتی می‌شود که گوشی هوشمند LG G8 ThinQ پرچم‌دار جدید شرکت ال جی معرفی شده است. ظاهر بیرونی این محصول در کنار بدنه فلزی-شیشه‌ای و صفحه‌نمایش بدون حاشیه باعث شده تا از طراحی مرسوم گوشی‌های هوشمند امروزی برخوردار شود اما در داخل این بدنه زیبا، فناوری‌های برتر روز استفاده شده است تا به شما امکان کنترل عملکردهای مختلف را با ژست‌های کنترلی فراهم آورد. گوشی هوشمند G8 با استفاده از شناسه دست (Hand ID) می‌تواند کف دست کاربر را اسکن کرده و او را به عنوان صاحب گوشی شناسایی کند.

همه ما می‌دانیم که عرضه ابزارهای جدید و خلاقانه بخشی از ترفند‌های بازاریابی شرکت‌های بزرگ هستند اما نباید قابلیت‌های فراوان گوشی هوشمند LG G8 را نادیده بگیریم. پردازنده این دستگاه به تراشه Snapdragon 855 تجهیز شده است، محصولی که هم‌اکنون قدرتمندترین تراشه موجود در گوشی‌های اندرویدی است. G8 همچنین یک جفت دوربین دوگانه و یک باتری قدرتمند را به خود اختصاص داده است. قیمت این محصول بعد از تخفیف‌های اخیر به مرز ۶۰۰ دلار کاهش یافته است، پس اگر به دنبال نگه‌داشتن کمی پول در جیب خود هستید، هم‌اکنون خرید LG G8 می‌تواند بسیار مقرون‌به‌صرفه باشد. در ادامه با نقد و بررسی تخصصی ال جی G8 ThinQ در تکفارس همراه ما باشید.

بررسی تخصصی LG G8 ThinQ

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

تکفارس؛ بررسی تخصصی LG G8 ThinQ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !