پیام تبریک دکتر «قبادی دانا» به مناسبت روز روانشناس و مشاور


پیام تبریک دکتر «قبادی دانا» به مناسبت روز روانشناس و مشاور

رئیس سازمان بهزیستی کشور با انتشار پیامی روز روانشناس و مشاور را تبریک گفت.

پیام تبریک دکتر «قبادی دانا» به مناسبت روز روانشناس و مشاور
میگنا: دکتر وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور با انتشار پیامی روز روانشناس و مشاور را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

رشد و توسعه جوامع با تغییرات پرشتاب فناوری، علوم و تکنولوژی موجب می گردند هنجارهای پذیرفته شده اجتماعی مبتنی بر روابط و فرهنگ نتوانند در میدان عمل جامه تحقق بپوشند. در چنین شرایطی احساس خود کارآمدی، کفایت، شایستگی و خود شکوفایی در حوزه های فردی، اجتماعی و ساختارهای کلان جامعه منوط به تقویت و ارتقاء شاخص‏های رفاه و سلامت اجتماعی و تثبیت حقوق شهروندی می باشد. در این میان نقش و جایگاه قانونی علم روانشناسی و مشاوره در نظام سلامت کشور و مراقبت از کیان خانواده‏ها و ارتقاء کیفیت زندگی، آرامش و امنیت روانی اجتماعی آحاد جامعه در افقی بلند ترسیم و نمایان می گردد.

سازمان بهزیستی بعنوان متولی سلامت اجتماعی در کشور، با تاکید بر رویکرد پیشگیری، تدوین شاخصهای سلامت روانی ـ اجتماعی، شناخت روند تغییرات عوامل خطر و محافظ سلامت روانی اجتماعی، تدوین نظام رصد آسیبهای اجتماعی، ارائه خدمات کارآمد مشاوره ای و روانشناختی به گروههای هدف، حمایت های روانی اجتماعی مبتنی بر جامعه پس از حوادث و بلایا (طرح محب)، و دهها فعالیت دیگر را مدیریت و اجرا می نماید و در این راستا از ظرفیتهای قانونی، گفتمان های خیرجمعی و مشارکت سازمان یافته تشکلهای مردمی و سازمانهای غیردولتی اجتماعی و تقویت پارادایم مسئولیت اجتماعی در کشور برخوردار بوده است.

ضمن تبریک "روز روانشناس و مشاور" به کلیه روانشناسان مجرب و مشاوران متعهد در سراسر کشور بویژه همکاران روانشناس و مشاور در سازمان بهزیستی کشور و ابراز تشکر و قدردانی از اهتمام دلسوزانه این عزیزان، امیدوارم به لطف خداوند رحمان و با تداوم و استمرار تلاشهای ایشان شاهد تثبیت ، رشد و بالندگی شاخصهای سلامت روانی اجتماعی در سطح کشورباشیم.
دکتر وحید قبادی دانا
معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟