رندرهای رسمی گوشی منعطف موتورولا ریزر 2019 افشا شد


رندرهای رسمی گوشی منعطف موتورولا ریزر 2019 افشا شد

رندرهای رسمی گوشی منعطف موتورولا ریزر 2019 (Motorola Razer 2019) توسط یک افشاگر منتشر شد. این رندرها نشان می‌دهند گوشی انعطاف پذیر موتورولا از نمایشگری با اندازه‌ی استاندارد استفاده می‌کند که از وسط تا می‌شود. هرچند وقتی نام گوشی‌های انعطاف پذیر را می‌شنویم به یاد گلکسی فولد سامسونگ و میت ایکس هواوی می‌افتیم٬ اما دیگر... نوشته رندرهای رسمی گوشی...

رندرهای رسمی گوشی منعطف موتورولا ریزر 2019 (Motorola Razer 2019) توسط یک افشاگر منتشر شد. این رندرها نشان می‌دهند گوشی انعطاف پذیر موتورولا از نمایشگری با اندازه‌ی استاندارد استفاده می‌کند که از وسط تا می‌شود.

هرچند وقتی نام گوشی‌های انعطاف پذیر را می‌شنویم به یاد گلکسی فولد سامسونگ و میت ایکس هواوی می‌افتیم٬ اما دیگر سازندگان نیز مشغول کار روی محصولات منعطف خود هستند تا در آینده‌ای نزدیک آن‌ها را روانه‌ی بازار کنند. یکی از مورد انتظارترین این گوشی‌ها٬ موتورولا ریزر 2019 است. این دیوایس نسل جدیدی از گوشی پرفروش و افسانه‌ای ریزر خواهد بود که اینبار با یک نمایشگر منعطف روانه‌ی بازار خواهد شد.

حالا رندرهای رسمی این گوشی به بیرون درز پیدا کرده که به ما نشان می‌دهد باید منتظر چه چیزی از سوی شرکت گوشی‌سازی موتورولا باشیم.

رندرهای موتورولا ریزر 2019

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

برخلاف گوشی‌های منعطف سامسونگ و هواوی٬ موتورولا قرار نیست یک دیوایس با نمایشگر بزرگی همچون یک تبلت را عرضه کند٬ بلکه آن می‌خواهد یک گوشی با نمایشگری به اندازه‌ی سایر گوشی‌های فعلی بازار را عرضه کند که می‌توانید آن را از وسط تا کرده و داخل جیب خود بگذارید. گوشی موتورولا ریزر 2019 به سمت داخل تا می‌شود که اجازه می‌دهد نمایشگر از خراش‌ها و فشارهای مختلف در امان بماند. یک قسمت ضخیم نیز در زیر گوشی قرار دارد که عملیات بسته شدن نمایشگر را تسهیل می‌کند و از باز شدن اتفاقی آن جلوگیری خواهد کرد.

هیچ یک از عکس‌های منتشر شده گوشی منعطف موتورولا را در حالت تا شده‌ی کامل نشان نمی‌دهند٬ پس ما نمی‌دانیم درحالی که این گوشی تا می‌شود٬ آیا همانند گلکسی فولد سامسونگ وسط صفحه فاصله‌ای بین دو قسمت تاشدنی نمایشگر وجود دارد یا خیر. در این لحظه ما نمی‌دانیم این گوشی با چه قیمتی عرضه خواهد شد؛ هرچند به نظر می‌رسد موتورولا می‌خواهد با ارائه‌ی قیمتی کمتر در حدود 1500 دلار٬ با دو گوشی منعطف سامسونگ و هواوی رقابت کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا