165 ویژه‌برنامه در سپاه ناحیه امام سجاد‌(ع) قزوین برگزار می‌شود


165 ویژه‌برنامه در سپاه ناحیه امام سجاد‌(ع) قزوین برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از برگزاری 165 عنوان برنامه در طول هفته عقیدتی ـ سیاسی در این ناحیه خبر داد.

165 ویژه‌برنامه در سپاه ناحیه امام سجاد‌(ع) قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، نشست خبری فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران و هفته عقیدتی ـ سیاسی ظهر امروز، ۹ اردیبهشت‌ماه در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین عدالتی شربیانی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، در این نشست با اشاره به نام‌گذاری ایام شهادت شهید مرتضی مطهری به نام هفته معلم و عقیدتی ـ سیاسی بیان کرد: شهید مطهری الگویی برجسته برای اقشار مختلف مردم به‌ویژه مربیان است.
وی افزود: با توجه به گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و شهادت این شهید وارسته هنوز هم نیازمند بازخوانی سیره و زندگی شهید مطهری هستیم چرا که آثار و سخنرانی‌های این شهید والامنش همواره برای همه ما به‌ویژه نسل جوان امروز راهگشا است.
حجت‌الاسلام عدالتی شربیانی با اعلام اینکه در طول هفته عقیدتی- سیاسی ۱۶۵ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است، بیان کرد: در طول این ایام برنامه‌های متنوعی از سوی سپاه و بسیج ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در نظر گرفته شده که در حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج برگزار خواهد شد.
این مسئول با اشاره به عناوین تعدادی از برنامه‌های در نظر گرفته شده، گفت: محفل انس با قرآن، دیدار با ائمه جمعه محمودآباد، اقبالیه و الموت، برگزاری نشست‌های بصیرتی و روشنگری در پایگاه‌ها و مساجد، مسابقات مختلف ورزشی و فرهنگی از جمله برنامه‌های این هفته خواهد بود.
وی ادامه داد: همچنین اهدای خون بسیجیان، زنگ سپاس معلم، کوه‌پیمایی بسیجیان و پایوران، نمایشگاه کتاب، دیدار بسیجیان با علما و مراجع، سخنرانی پیش از خطبه، حلقه‌های صالحین و تجلیل از بسیجیان نیز در هفته عقیدتی-سیاسی در سطح ناحیه امام سجاد(ع) قزوین برگزار می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه امام سجاد(ع) قزوین از برگزاری همایش حکمت مطهر در اقبالیه خبر داد و گفت: این همایش در روز 12 اردیبهشت‌ماه با حضور دکتر چمران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا