دانلود قسمت آخر ( سیزدهم ) سریال ممنوعه در حلال دانلود


دانلود قسمت آخر ( سیزدهم ) سریال ممنوعه در حلال دانلود

قسمت سیزدهم و پایانی فصل 2 سریال «ممنوعه» به کارگردانی امیر پورکیان امروز، دوشنبه (9 اردیبهشت) توسط موسسه سرو رسانه پارسیان و سایت دانلود قانونی حلال دانلود توزیع شد.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، نیکی کریمی، میلاد کی‌مرام، امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، بهاره افشاری، لیلا زارع، پژمان بازغی، امیرحسین آرمان، آتیلا پسیانی، علی استادی، فاطمه گودرزی، آناهیتا درگاهی، الهه حصاری، خاطره اسدی، نیما شعبانژاد، مصطفی قدیری، شهرام قائدی، مجید مظفری، نسرین نکیسا، شیوا خسرو مهر، سوگل خالقی، نیلوفر رجایی فر، محمد امین و شیدا یوسفی بازیگران این سریال هستند.

ممنوعه داستان سه نسل را به صورت همزمان و پیوسته از دغدغه‌های امروز جوانان تا آسیب مسائل روز خانوادگی و اجتماعی را روایت می‌کند. سامی مشت‌زنی است که در رینگ‌های مخفی بازی می‌کند. وی همزمان با شرکت در یک رقابت مشت‌زنی، برای مخاطبان از زندگی‌اش می‌گوید و آنها را به داستانی وارد می‌کند که نقش اصلی آن خودش است. سامی از زندگی دردناک گذشته و رابطه سختی که با همسرش دارد تعریف می‌کند و به ما می‌گوید که پدری پولدار دارد و به خواسته او ازدواج کرده اما از این وصلت ناراضی است و در ادامه تعریف می‌کند که بعد از دو سال بالاخره از همسرش جدا شده و حالا عضو یک گروه به نام «ممنوعه» است که در آن یکسری قوانین ممنوعه وجود دارد....

دانلود قسمت آخر ( سیزدهم ) سریال ممنوعه در حلال دانلود

جهت دانلود قانونی قسمت آخر سریال ممنوعه با حجم نیم بها اینجا WWW.HALALDOWNLOAD.COM را کلیک کنید.

همزمان با پایان سریال ممنوعه، توزیع سریال کمدی هیولا - به عنوان جایگزین این سریال در روزهای دوشنبه – آغاز شده که شما می‌توانید قسمت نخست آن را به صورت اختصاصی در www.halaldownload.com دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی