فداکاری عجیب سرمربی پرسپولیسی بخاطر بازیکنانش !


هافبک تدافعی تیم پارس جنوبی جم اعلام کرد تیمش با وجود مشکلات مالی اما با همه توان به میدان می رود تا به موفقیت برسد حسین پورامینی گفت: تارتار به خاطر بازیکنان چک خود را پس داد. نوشته فداکاری عجیب سرمربی پرسپولیسی بخاطر بازیکنانش ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

فداکاری عجیب سرمربی پرسپولیسی بخاطر بازیکنانش !

حسین پورامینی: تارتار به خاطر بازیکنان چک خود را پس داد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۵:۵۹
فداکاری عجیب سرمربی پرسپولیسی بخاطر بازیکنانش !

هافبک تدافعی تیم پارس جنوبی جم اعلام کرد تیمش با وجود مشکلات مالی اما با همه توان به میدان می رود تا به موفقیت برسد حسین پورامینی گفت: تارتار به خاطر بازیکنان چک خود را پس داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین پورامینی درباره شرایط تیم پارس جنوبی قبل از دیدار با ذوب آهن اصفهان بیان کرد:

شرایط فنی خوبی داریم. تمرینات مان را دنبال می کنیم و آماده مسابقات بعدی می شویم. متاسفانه در بازی های قبل اشتباهات داوران و بدشانسی مانع از کسب نتایج مطلوب شد اما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم در ادامه لیگ با قدرت ظاهر شویم و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.

حسین پورامینی درباره اینکه پارس جنوبی در هفته های پایانی ۳ بازی حساس با ذوب آهن، تراکتورسازی و پرسپولیس دارد، گفت:

قطعا هر ۳ بازی خیلی سخت است. نیازی به این نیست که از ۳ حریف پایانی مان تعریف و تمجید کنم اما قطعا با تمام توان به میدان می رویم تا بتوانیم امتیازات خوبی جمع کنیم. حق تیم ما این نیست که یازدهم جدول باشد و برای نشان دادن قدرت مان و همچنین اعاده حق از دست رفته مان همه کار خواهیم کرد. امیدوارم بازهم بدشانسی نیاوریم و بتوانیم نتایج خوبی در ۳ بازی آخر فصل بگیریم.

حسین پورامینی هافبک پارس جنوبی درباره مشکلات مالی باشگاهش تاکید کرد:

این مشکلات همچنان پابرجا است. همه اعضای تیم ما، بازیکنان، کادرفنی و اجرایی و حتی آقای تارتار ۳۵ درصد پول گرفتیم و فکر می کنم کمترین دریافتی را در بین همه تیم های لیگ برتری داشته ایم. این شرایط برایمان سخت است اما به عشق مردم خوب جم و هواداران فهیم پارس جنوبی تا روز آخر باغیرت به میدان می رویم و امیدوارم نتایج دلخواه را بگیریم.

حسین پورامینی ضمن تمجید از عملکرد مهدی تارتار تاکید کرد:

اقای تارتار واقعا انسان شریفی است. او به گردن من و خیلی از فوتبالیست های دیگر حق دارد. واقعا چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. او چند هفته قبل یک کار ارزشی انجام داد که کمتر کسی می کند. با اینکه یک چک ۵۰ درصدی دست آقامهدی بود و او می توانست روی آن چک اقدام قانونی انجام دهد و به بخش اعظمی از باقیمانده از مطالباتش برسد اما چون باشگاه نمی توانست به خاطر آن چک دسته چک جدید بگیرد آن را پس داد تا همه اعضای تیم به پولشان برسند. ما همه متحد هستیم تا در هفته های پایانی نتایج خوبی بگیریم و هواداران را شاد کنیم.

حسین پورامینی در پایان افزود:

کار سختی مقابل ذوب آهن داریم اما برای برد به میدان می رویم. ما نیم فصل اول هم ذوب آهن را شکست دادیم و امیدوارم روز جمعه نیز این اتفاق بیفتد. از هواداران خوبمان هم می خواهم جمعه به استادیوم بیایند و حمایت کنند تا روز خوبی را رقم بزنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات