با دیدن این اتفاقات آدم پی به این فوتبال بی رحم می برد/ قربانی: نگاه مردم صرفا به نتیجه است


با دیدن این اتفاقات آدم پی به این فوتبال بی رحم می برد/ قربانی: نگاه مردم صرفا به نتیجه است

مدافع اسبق باشگاه استقلال آرزو کرد که مدیران غیر فوتبالی با تصمیمات غلطشان سرمایه های استقلال را هدر ندهند.

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز شایعاتی که از روز گذشته در محافل ورزشی به گوش می رسید به حقیقت پیوست و فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی موقت استقلال تعیین شد .


در همین رابطه پیروز قربانی کاپیتان اسبق باشگاه استقلال در گفتگویی با خبرنگار سایت "ورزش سه" گفت:« واقعا اتفاق قشنگی نبود .ولی باید ببینیم که آیا باشگاه برکناری شفر را رسما اعلام کرده است یا نکرده ؟ اگر اعلام شده که ایشان نباید اصلا در تمرینات شرکت می کرد و اگر هم اعلام نکرده است که این کوتاهی باشگاه بوده است . ولی در کل با دیدن این اتفاقات آدم پی به این فوتبال بی رحم می برد که تا هفته گذشته تو را روی دست بالا می برند و در این هفته حکم اخراجت را صادر می کنند .»


قربانی درباره تصمیم فرهاد مجیدی برای پذیرفتن این سمت هم اعتقاد دارد: « آخر اتفاقی قرار نیست رخ بدهد . چون شما ببینید که استقلال در هفته های باقی مانده با چه تیم هایی بازی دارد و تنها بازی مهم او می تواند بازی مقابل الدحیل باشد که به این ترتیب این نمی تواند محک خوبی به شمار بیاید ولی در عین حال من برای فرهاد مجیدی آرزوی موفقیت می کنم . »


قربانی درادامه افزود:«فکر نکنم مجیدی بتواند دراین مدت کم دراستقلال تغییراتی را ایجاد کند، من معتقدم که این تصمیم بیشتر احساسی بوده تا اینکه بخواهد منطقی باشد. من مصاحبه های یکی از اعضای هیئت مدیره را خواندم مطمئن شدم که این تصمیم کاملا یک تصمیم احساسی است . بالاخره انتظاری که از یک مدیرمی رود این است که در تصمیماتش منطق را حاکم کند و اگر شما بخواهید بر اساس نارضایتی یک سری آدم ناراضی ببینید و قضاوت بکنید دیگر تفاوت یک مدیر با آدم عادی در چه چیزی است؟»


قربانی با آرزوی موفقیت برای استقلال خاطر نشان کرد:« امیدوارم این ماجرا به نفع استقلال تمام شود ولی مطمئنم چیز خاصی اتفاق نمی افتد .»


وی با اشاره به جایگزینی سولشر به جای مورینیو اعتقاد دارد:« اگر منچستر مورینیو را بر می دارد وسولشر را جایگزینش می کند حداقل15 -20 بازی مانده است و یا شانس کسب سهمیه را داشته است. من حس می کنم مدیران استقلال بیشتر تحت تاثیر کانال های هواداری قرار گرفته اند تا بخواهند تصمیمی منطقی بگیرند .آنچه که کاملا از همان اول مشخص بود، اینکه از روز اول مجیدی را آورده اند که در اولین اشتباه شفر، او را به عنوان سرمربی انتخاب کنند. الان هم امیدوارم که از نام فرهاد مجیدی سوء استفاده نکرده باشند که بخواهند مردم را راضی نگه دارند. ولی یادتان باشد مردم ما نتیجه را نگاه می کنند و کاری هم به میزان محبوبیت افراد ندارند. آرزو میکنم که استقلال بتواند نتایج خوبی را رقم بزند تا بر اساس تصمیمات غلط مدیران حداقل یکی دیگر از سرمایه های استقلال هدر نرود.»


وی درخصوص اینکه اگر از او دعوت به همکاری شود آیا حاضر است به استقلال برود بیان کرد: « نه من نمی توانم ، به هر حال هرکسی برنامه های خودش را دارد.»


قربانی در پایان با انتقاد از ورود غیر فوتبالی ها به این حوزه تصریح کرد:« من در این یکی دو روز آخر دیدم که اعضای سابق هیئت مدیره یا مدیر عامل پیشین در باره استقلال اظهار نظر می کنند .شما چرا باید صحبت کنید ،شما آقایان غیر فوتبالی همین که پایتان به استقلال باز شد باید خدا را شکر کنید. متاسفانه می بینیم این افراد در ریزترین مسائل فوتبالی هم نظر می دهند . خواهشا شما سمت فوتبال نیایید. به خدا قسم در رشته ای که در آن تخصص ندارید و بیایید کار کنید این خیانت در حق مردم است . بازهم می گویم آدم‌هایی غیر فوتبالی با تصمیمات غیرتخصصی سرمایه های استقلال را از بین نبرند.
منم طرفدار خیلی از چیز ها هستم آیا به من اجازه می دهند به هر مسئله ای که دلم می خواهد وارد شوم؟ من اصلا دوست دارم در وزارت نفت کار کنم آیا اجازه می دهند چنین اتفاقی بیفتد . شما را قسم می دهم که با این جورآدم ها مصاحبه نکنید . تو را به خدا به این آدم ها زنگ نزنید و از آنها راجع به فوتبال نظر نخواهید. باور کنید ظلم بزرگی در حق فوتبال است .آنها جز قصد مطرح کردن نامشان چیزی دیگر ندارند.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان