پرسپولیس به کانادا می رود


پرسپولیس به کانادا می رود

تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای برگزاری اردوی آماده سازی و چند بازی دوستانه راهی کانادا خواهد شد.

پرسپولیس به کانادا می رودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، لیگ هجدهم فوتبال ایران در حالی ۲۴ اردیبهشت به پایان می‌رسد که تیم‌های پرسپولیس تهران، استقلال تهران، سپاهان اصفهان، تراکتورسازی تبریز و پدیده شهر خودرو برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند و همچنین امیدوار هستند سهمیه آسیا را کسب کنند.

تا حدودی قهرمانی شاگردان برانکو در لیگ هجدهم قطعی شده، اما سه دیدار حساس دیگر باقی مانده است تا سرخپوشان سومین قهرمانی متوالی شان را جشن بگیرند و آماده حضور در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ و لیگ نوزدهم شوند. اردوی پیش فصل برای برانکو و مربیان پرسپولیس مهم است و تلاش می‌کنند تا بازیکنان به خوبی بدنسازی کنند تا در صول فصل مشکلی نداشته باشند.

پس از افتخارات پرسپولیس در ایران و آسیا، یک شرکت کانادایی با ارسال دعوت نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس، از این تیم دعوت کرد تا جهت برگزاری اردویی چند روزه و چند بازی دوستانه به این کشور سفر کند که برانکو، مدیران پرسپولیس و شورای برون مرزی موافقت خود را اعلام کردند و سفر سرخپوشان پایتخت به کانادا قطعی است.

این شرکت تمام هزینه‌های سفر پرسپولیس را متقبل می‌کند و قرار است در تابستان جاری سرخپوشان به این کشور بروند. از ۲۴ اردیبهشت که لیگ هجدهم به پایان می‌رسد تا آغاز رقابت‌های لیگ نوزدهم حدود ۶۰ روز زمان است که برانکو تلاش می‌کند تا تیمش اردوی آماده سازی خوبی برگزار کند.

سرخپوشان پایتخت درحال حاضر با ۵۶ امتیاز در صدر جدول هستند.

ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.

بیشتر بخوانید:

گزارش تمرین پرسپولیس/ حضور یار همیشگی و پسر برانکو

نعمتی به دیدار مقابل تراکتورسازی می‌رسد

حضور هافبک سابق پرسپولیس در تمرینات سرخپوشان

انتهای پیام/

شاگردان برانکو به کانادا می روند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج