وزیر صنعت :دولت به واحدهای صنفی خسارت دیده از سیل کمک می کند


وزیر صنعت :دولت به واحدهای صنفی خسارت دیده از سیل کمک می کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت به واحدهای صنفی آسیب دیده از سیل کمک بلاعوض و تسهیلات با سود پایین پرداخت می کند.

وزیر صنعت :دولت به واحدهای صنفی خسارت دیده از سیل کمک می کند





ایران اکونومیست- رضا رحمانی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنفی مناطق سیل زده پلدختر درجمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: خسارات و میزان آسیب های ناشی از سیل که به واحدهای صنفی پلدختر وارد شده توسط ستاد مدیریت بحران جمع بندی می شود و در جلسه دولت در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد شد.
وی گفت: ترکیبی از پرداخت بلاعوض و تسهیلات با سود پایین به دارندگان واحدهای صنفی که در جریان سیل آسیب دیده اند در روزهای آینده با تعیین وجه انجام می‌شود که در این رابطه برآورد کامل خسارات در استان لرستان و شهرستان پلدختر انجام شده است.
رحمانی ادامه داد: واحدهای مسکونی ، معیشت مردم و مزارع آسیب دیده از سیل در پلدختر در اولویت تصمیم‌گیری دولت است و در ادامه در رابطه با صنایع تولیدی و کشاورزی نیز برنامه ها ادامه دارد .
وی خاطرنشان کرد: مزارع و کشاورزی در خود این حوزه تصمیم‌گیری شده اما بخش صنعت آن باقی مانده است که در رابطه با همه اینها در یک بسته برنامه ریزی جامعی خواهد شد.
وی افزود: برای وام های کشاورزی در مناطق سیل زده استمهال 2 سال پیش بینی شده و بخشودگی مالیاتی برای واحدهای تولیدی و اصناف در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها