تاج‌زاده: حاضرم در هر مکان و زمانی که صفارهرندی تعیین کند با او مناظره کنم


تاج‌زاده: حاضرم در هر مکان و زمانی که صفارهرندی تعیین کند با او مناظره کنم

شرق نوشت: مصطفی تاج‌زاده، معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات، برای مناظره با محمدحسین صفارهرندی، اصولگرا، نویسنده سابق کیهان و وزیر ارشاد دولت احمدی‌نژاد که درعین‌حال پسرخاله همسر تاجزاده (فخری محتشمی‌پور) است، اعلام آمادگی کرد.

محمدحسین صفارهرندی که معمولا تندترین سخنان را در نقد اصلاح‌طلبی و اصلاح‌طلبان بر زبان می‌راند، دو روز پیش در اجلاس دبیران استان‌های حزب مؤتلفه گفته بود: «برخی از این مدعیان سابق انقلاب صرفا با نفس انقلاب مشکل دارند و می‌گویند ما با انقلاب اسلامی درگیری نداریم، بلکه با کلیت پدیده انقلاب مخالف هستیم و باید روش‌های اصلاحی و گام‌به‌گام را در دستور کار خود قرار دهیم؛ یعنی همان نظریاتی که مهندس بازرگان در ابتدای انقلاب می‌گفت. البته کسانی که امروز چنین سخنانی را مطرح می‌کنند، در ابتدای انقلاب گریبان مرحوم بازرگان را به دلیل طرح این نظریات می‌گرفتند». او در ادامه، تیر ترکش خود را به سمت سعید حجاریان و حمیدرضا جلایی‌پور گرفته و گفته بود: «برخی یاران سابق انقلاب مثل آقایان سعید حجاریان و جلایی‌پور که مدتی هم در حزب مشارکت بودند، بحث نرمالیزاسیون را مطرح می‌کنند. این افراد معتقدند رمز تمام مشکلات امروز ما وفاداربودنمان به آیین انقلاب است؛ بنابراین باید خود را از شر چنین مقوله‌ای نجات دهیم».

مصطفی تاج‌زاده در واکنش به این گفته‌های پسرخاله همسرش به «شرق» گفت: «من از این دوستان نشنیدم که دلیل مشکلات امروز را اصل انقلاب بدانند. ضمن اینکه آقای حجاریان سلامتی خودش را و آقای جلایی‌پور سه برادر خودش را تقدیم انقلاب و آرمان‌هایش کرده است. قبلا هم ایشان (صفارهرندی) فرموده بودند که چرا ما باید در ۴۰ سالگی انقلاب از حقانیت نظام و انقلاب دفاع کنیم. در پاسخ به این سؤال ایشان باید نگاه کنند به عملکرد کسانی که روزبه‌روز بین این انقلاب و آرمان‌هایش فاصله انداختند و از مردم دور شدند. اگر آقای صفارهرندی اعتمادبه‌نفس کافی داشته باشد، من حاضرم در یک مناظره در هر روز و هر جایی که ایشان تعیین کنند به شرطی که به صورت زنده از فضای مجازی پخش شود شرکت کنم و بحث کنیم که چه کسانی با عملکرد خودشان باعث شدند که بخشی از مردم ما نسبت به حقانیت انقلاب و نظام برآمده از آن تردید کنند و چه کسانی عامل مشکلات این جامعه هستند».

۱۷۳۰۲

کد خبر 1254866

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل