بررسی کرم پودر اکتی پور نوروا، پوشانندگی و جنبه درمانی برای پوست چرب


بررسی کرم پودر اکتی پور نوروا، پوشانندگی و جنبه درمانی برای پوست چرب

خیلی از خانوما توی خرید کرم پودر مناسب برای پوست چرب و جوش دار، دچار مشکل هستن. چون در حالت عادی که پوست، هیچ لک و جوشی نداره، هر کرم پودری می تونه اونو صاف و یکدست کنه، اما کرم پودری برای پوست جوش دار و لک شده مناسبه که بتونه این نقص ها رو در پوست کاور کنه تا نمای پوست، زی بدون لک بشه. افرادی که پوست مستعد جوش و آکنه دارن، خیلی خوب میدونن که...

خیلی از خانوما توی خرید کرم پودر مناسب برای پوست چرب و جوش دار، دچار مشکل هستن. چون در حالت عادی که پوست، هیچ لک و جوشی نداره، هر کرم پودری می تونه اونو صاف و یکدست کنه، اما کرم پودری برای پوست جوش دار و لک شده مناسبه که بتونه این نقص ها رو در پوست کاور کنه تا نمای پوست، زی بدون لک بشه.

افرادی که پوست مستعد جوش و آکنه دارن، خیلی خوب میدونن که منظور از کرم پودر خوب چیه ولی متاسفانه پیدا کردن این کرم پودر خوب، می تونه کمی سخت باشه. پس نیاز هست که قبل از خرید و تست کردن انواع کرم پودری که فروشنده ها میخوان بهتون پیشنهاد بدن، اول خودتون کمی اطلاعات به دست بیارید، چون کرم پودرهای مخصوص پوست چرب و جوش دار که واقعا معرکه باشن، تعدادشون زیاد نیست و میشه ه بررسی کوچیک، نوع مناسبش رو پیدا کنید.

درمان جوش صورت فوری

علت جوش و پوست مستعد جوش

جوش ها معمولا در سنین نوجوانی ظاهر میشن که می تونن واقعا آزاردهنده باشن و زیبایی و جذابیت پوست رو کاهش بدن که البته در سن نوجوانی به دلیل تغییرات گسترده در سطح هورمون های مترشح در بدن، امری طبیعی هستش، اما زمانی که این جوش زدن ادامه پیدا می کنه و در بزرگسالی و حتی میانسالی هم دست از سرتون برنمی داره، گفته میشه که پوست مستعد جوش زدن هست!

علت جوش زدن به طور کلی، مربوط به تولید چربی در پوست هست که از یکسری غدد ریز و میکروسکوپی به نام غدد سباسه ترشح میشه که به اون سبوم (چربی) گفته میشه. این غدد در تمام سطح پوست و در همه انواع پوست وجود دارن ولی تعدادشون یکسان نیست و معمولا در نواحی خاصی از بدن و مخصوصا پوست صورت، تراکم بیشتری دارن و همچنین در بعضی از افراد هم تعدادشون بیشتره و این باعث میشه که پوست بیش از حد چرب بشه و این چربی در منافذ طبیعی پوست محبوس بشن و تجمعشون به صورت جوش که نمایی برآمده، قرمز، ملتهب و دردناک داره، دربیاد.

البته دلایل دیگه هم برای جوش زدن به نظر میاد که وجود داشته باشه، اما همه اونا هم نهایتا به همین افزایش ترشح چربی در پوست منجر میشن (یا به صورت عوامل داخلی و یا به صورت عوامل بیرونی)، پس دلیل اصلی جوش زدن و داشتن پوست چرب، همین بود که گفتیم.

آشنایی نواع جوش و آکنه صورت + درمان اختصاصی هر کدام و معرفی محصول

و اما می رسیم به بحث انتخاب کرم پودر و بررسی کرم پودر ضدجوش اکتی پور نوروا:

نکات مهم در انتخاب کرم پودر برای پوست جوش دار و چرب

۱٫ حتما باید کرم پودر بدون چربی و روغن و مناسب وست چرب انتخاب کنید (انواع دیگه کرم پودر، حتما پوست رو برای ترشح چربی بیشتر، تحریک می کنن و اوضاع جوش زدن در پوست وخیم تر میشه).

۲٫ اگه پوستتون در حال جوش زدن هست، کرم پودر باید حتما فرمولاسیونی اصیت درمانی و ضدآکنه داشته باشه تا نه تنها باعث جوش زدن نشه، بلکه از جوش زدن، بسته شدن مافذ پوست و افزایش چربی پوست، جلوگیری کنه.

۳٫ فرمولاسیون سبکی داشته باشه و بزاره که پوست به راحتی نفس بکشه. (این مورد رو باید حتما تست کنید تا متوجه بشید)

نکته:

حتما قبل از خرید کرم پودر، کمی از اونو روی پوست صورت تست کنید تا مطمئن بشید که سبکه و چربی پوست رو متعادل می کنه و نمایی مات و غیر براق در پوستتون ایجاد می کنه، فقط کافیه کمی از کرم پودر رو روی صورت بزنید و ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید و بعد اون کرم پودر رو بخرید. خیلی از فروشگاه ها، دارای تستر رایگان هستن که می تونید از اونا برای چند روز استفاده کنید و وقتی کاملا مطمئن شدید، کرم پودر رو خریداری کنید.

بررسی کرم پودر اکتی پور نوروا – ضدجوش و کاور کننده

این کرم پودر، محصول کشور فرانسه هستش و فروشی جهانی داره و در ایران هم به راحتی در دسترس متقاضیان هستش. کرم پودر اکتی پور نوروا، در واقع یه کرم ضدجوش و درمانی هستش که رنگیه و می تونه کاور و پوشانندگی هم داشته باشه ولی کفه درمانی اون، سنگین تر از پوشانندگیش هستش و برای کسایی که در حال جوش زدن یا مستعد به جوش زدن هستن، می تونه بسیار موثر باشه و از طرفی، اصیت پوشانندگی ای که داره هم تا حد قابل قبولی پوست رو یکدست و صاف نشون میده.

بررسی کرم پودر اکتی پور نوروا، پوشانندگی و جنبه درمانی برای پوست چرب

ویژگی های دیگر کرم پودر ضدجوش اکتی پور نوروا:

۱٫ دو نوع رنگی روشن و طلایی که نوع روشن برای پوست های روشن تا گندمگون و نوع طلایی برای پوست های گندمگون تا تیره مناسب هستش اما افرادی که پوست بسیار روشن دارن، خیلی از این کرم پودر از نظر رنگی که داره، رضایت ندارن ولی به عنوان کرمی که هیچ آسیبی به پوست نمیزنه و درمانی هستش، به عنوان زیرساز ازش استفاده می کنن و اعلام می کنن که واقعا در کنترل جوش ها و چربی پوست، خیلی موثره.

۲٫ کاهش دهنده چربی پوست و متعادل کننده اون.

۳٫ تنظیم فلور میکروبی پوست برای جلوگیری از جوش زدن بیشتر.

۴٫ کاهش دهنده جوش صورت (انواع سرسیاه، سرسفید و…).

۵٫ ضدبراقی پوست.

نکته:

این کرم پودر در دو مدل Teintée Claire – Light Tinted (کرم پودر نوع روشن) یمت حدودی ۱۷۰ هزار تومان و Teintée Dorée – Golden Tinted (کرم پودر تیره) یمت حدودی ۱۱۰ هزار تومان در ایران به فروش می رسه.

مطالب مرتبط:

معرفی کرم پودر مناسب برای پوست های جوش دار

معرفی ۵ کرم پودر برتر مخصوص پوست جوش دار

ممنون از اینکه ب سایت ما همراه هستید.

منبع

شاید دیگر مطالب
روژانرا هم دوست داشته باشید

بررسی کرم پودر اکتی پور نوروا، پوشانندگی و جنبه درمانی برای پوست چرب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»