جشن «شب بازیگر» ، در تئاتر شهر


جشن «شب بازیگر» ، در تئاتر شهر

جشن «شب بازیگر»، عصر شنبه 14 اردیبهشت در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار می شود

جشن «شب بازیگر» ، در تئاتر شهربه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ رئیس هیأت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر درباره شانزدهمین جشن شب بازیگر که هر سال یک روز پیش از پایان هفته تئاتر برگزار می‌شود، گفت: امسال این جشن از نظر اجرا از جشن‌هایی که تاکنون داشته‌ایم متفاوت خواهد بود همچنین نمایشی اجرا می‌شود که مهمانان از تماشای آن لذت خواهند برد.
بهزاد فراهانی با بیان اینکه گزینه اول برای برگزاری جشن شب بازیگر تئاتر، تالار وحدت بود اما مثل همیشه نگاه کاسب‌کارانه، تجارت و دیگر مسائل مانع اختصاص این تالار به جشن تئاتر شد.
وی افزود: این وضعیت به تدریج در تئاتر ما هویدا می‌شود یعنی ذهن کاسب‌کار دولتی‌ها تئاتر را به گیشه کشاند و حالا به تدریج به سمتی می‌رود که از محتوا هم خالی شود. این سیاست به صورتی است که دیگر از نویسندگان بزرگی ملی مثل بهرام بیضائی در این عرصه خبری نیست.
بهزاد فراهانی در ادامه گفت: ما 8 برگزیده خواهیم داشت. یک نفر از نسل جوان، یک نفر از برگزیدگان داوران و 3 مرد و 3 زن در بخش بازیگری، انتخاب شورای داوری ما هستند.
رئیس هیأت مدیره انجمن بازیگران خانه تئاتر با انتقاد از اختصاص نیافتن سالنی ۲ تا ۳ هزار نفره در مرکز شهر برای جشن ها و مراسم های اهالی تئاتر گفت: اختصاص پردیس تئاتر تهران کاری نابخردانه بود و با توجه به اینکه در مرکز شهر نیست و قبل از اختصاص، جانمایی آن صحیح نبوده و این مطالبه ماست که از جمله ۳ بنیاد نمایشی آسیا در کنار کشورهای هند و چین هستیم و این مطالبه زیادی نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...