اولین تریلر Sonic the Hedgehog منتشر شد


پارامونت تریلر فیلم لایو-اکشن Sonic the Hedgehog را منتشر کرده است. این فیلم مانند Pokémon برگرفته از فرنچایز بازی ویدئویی سال 1990 به همین نام است که طی دهه‌های متوالی دستخوش فراز...

اولین تریلر Sonic the Hedgehog منتشر شد

پارامونت تریلر فیلم لایو-اکشن Sonic the Hedgehog را منتشر کرده است. این فیلم مانند Pokémon برگرفته از فرنچایز بازی ویدئویی سال ۱۹۹۰ به همین نام است که طی دهه‌های متوالی دستخوش فراز و نشیب‌های فراوانی شده است. حالا زمان آن فرا رسیده تا نوستالژی دهه ۹۰ روز به روز پیشرفت کند و تبدیل به لایو-اکشن شود. Pokémon امسال در ماه مه اکران می‌شود، درحالیکه Sonic the Hedgehog در ماه نوامبر روی پرده نقره‌ای می‌رود. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

اولین تریلر Sonic the Hedgehog منتشر شد

جف فولر (Jeff Fowler) کارگردان و تیم میلر (Tim Miller) تولیدکننده آن هستند. این فیلم اولین ماجراجویی بزرگ سونیک در دنیای واقعی است. بن اسکوارتز (Ben Schwartz) صدا پیشه شخصیت CGI و جیمز مارسدن (James Marsden) بازیگر نقش انسان فیلم، تام واچووسکی، است. در تیم مقابل، جیم کری (Jim Carrey) دانشمند دیوانه فیلم، دکتر ایو روبوتنیک، است که سبیل و سر کچل دارد.

حالا پارامونت تریلر رسمی فیلم را منتشر کرده است. تبلیغات فیلم تاکنون به کامیک‌کان ختم شده است. همانند تریلر کامیک‌کان، این تریلر دکتر روبوتنیک و سونیک را نشان می‌دهد. خیلی جای تعجب ندارد چون جیم کری به اندازه قبل گیشه پرکن نیست ولی هنوز اعتبار خود را دارد. گفته شده این بازیگر کمتر به الهام گرفتن از نسخه‌های قبلی روبوتنیک علاقه دارد و بیشتر روی کار خودش متمرکز است.

این تریلر یادآور فیلم‌های لایو-اکشن مانند Yogi Bear و The Smurfs است، همانطور که سونیک وارد دنیا انسانی می‌شود.

اسکرین‌رنت

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

اولین تریلر Sonic the Hedgehog منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی