درگ پورشه پانامرا توربو و مرسدس بنز ای 63 | فیلم


این قدرتمندترین مرسدس بنز E کلاس تاریخ است. این همچنین یکی از سریع‌ترین و پیچیده‌ترین سدان‌هایی است که تاکنون ساخته شده است؛ بنابراین می‌توانید تصور کنید که E63 AMG جدید حتی در برابر ب‌ام‌و M5 و آئودی RS هم یک سلاح قدرتمند و نابودگر است. E63 AMG جدید در دو نسخهٔ معمولی و S ساخته می‌شود. نمونهٔ اول 565 اسب بخار قدرت دارد درحالی‌که مدل S دارای...

این قدرتمندترین مرسدس بنز E کلاس تاریخ است. این همچنین یکی از سریع‌ترین و پیچیده‌ترین سدان‌هایی است که تاکنون ساخته شده است؛ بنابراین می‌توانید تصور کنید که E63 AMG جدید حتی در برابر ب‌ام‌و M5 و آئودی RS هم یک سلاح قدرتمند و نابودگر است. E63 AMG جدید در دو نسخهٔ معمولی و S ساخته می‌شود. نمونهٔ اول ۵۶۵ اسب بخار قدرت دارد درحالی‌که مدل S دارای قدرت عظیم ۶۱۰ اسب بخار قدرت است که نمونهٔ مورد آزمایش ما هم از همین نوع است.

درگ پورشه پانامرا توربو و مرسدس بنز ای 63 | فیلم

بنز | تگ

E63 با وزن ۱۹۵۵ کیلوگرم ادعا کرده است که می‌تواند ظرف فقط ۳٫۵ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت دست یابد درحالی‌که مدل S در این بخش یک‌دهم ثانیه سریع‌تر است. حداکثر سرعت این موشک زمین به زمین آلمانی هم به‌صورت الکترونیکی بر روی ۲۵۰ کیلومتر در ساعت محدود شده است اما می‌توان پکیج اختیاری «De Limit» را سفارش داد که در این صورت حداکثر سرعت خودرو به ۳۰۰ کیلومتر در ساعت افزایش پیدا می‌کند که البته هنوز هم محدود شده است.

پیشرانهٔ V8 توئین توربوی این خودرو مجهز به سیستم غیرفعال‌سازی سیلندرها است که در حالت رانندگی کامفورت (راحت)، چهار سیلندر از هشت سیلندر موتور را غیرفعال می‌کند که این امر به رسیدن به مصرف سوخت ۹٫۴ لیتر در هر صد کیلومتر کمک می‌کند. E63 تنها ۱۹۹ گرم دی‌اکسید کربن در هر کیلومتر تولید می‌کند که عددی به‌واقع فوق‌العاده برای ماشینی است که چنین قدرت و گشتاور عظیمی دارد.

(۲۸۳)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها